Συγκεκριμένα εξαιτίας επικαθίσεων που σχηματίζονται στα υγρά φρένων κατά τη διάρκεια παρατεταμένης ακινησίας και ανεπαρκούς συντήρησης, ενδέχεται η βαλβίδα εκτόνωσης στο σύστημα πέδησης να βουλώσει, με αποτέλεσμα τη μερική εμπλοκή του πίσω φρένου.
Στην περίπτωση οδήγησης με το πίσω φρένο σε μερική εμπλοκή, η προκύπτουσα αύξηση της θερμοκρασίας στο σημείο αυτό, μπορεί να οδηγήσει σε υπερθέρμανση ή/και στη χειρότερη περίπτωση σε ανάφλεξη.
Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Η αντικατάσταση του επηρεαζόμενου ανταλλακτικού (κιτ αντλίας φρένου) θα γίνει χωρίς οικονομική επιβάρυνση των καταναλωτών.
Περισσότερες πληροφορίες τηλέφωνα 210 3483624 και 797, ή μέσω e-mail στη διεύθυνση:info@saracakis.gr.
Η ανάκληση αφορά 24 δίκυκλα, τα οποία αναλύονται ως εξής:
1. Δίκυκλη Μοτοσικλέτα Honda, Μοντέλο: GL1800, Κωδικός Μοντέλου: SC47, Έτος Μοντέλου: 2001 έως 2010, Ημερομηνία κατασκευής των επηρεαζόμενων πλαισίων: 13η Ιουνίου 2000 ~ 23η Ιουνίου 2009. Συνολικά 20 μοτοσικλέτες προς επισκευή.
2. Δίκυκλη Μοτοσικλέτα Honda, Μοντέλο: GL1800 και GL1800Β, Κωδικός Μοντέλου: SC68, Έτος Μοντέλου: 2012 έως 2015, Ημερομηνία κατασκευής των επηρεαζόμενων πλαισίων: 26η Απριλίου 2012 ~ 14η Σεπτεμβρίου 2015. Συνολικά 4 μοτοσικλέτες προς επισκευή.
fpress