Τέλος οι διαφημίσεις Flash auto-play στον Chrome
Αρχής γενομένης από την 1η Σεπτεμβρίου, ο Google Chrome θα μπλοκάρει τα auto-play Flash video στις ιστοσελίδες που αφορούν διαφημίσεις και υλικό που δεν αποτελούν μέρος της ύλης της ιστοσελίδας – δεν είναι "central to the webpage”.
Φυσικά, ο χρήστης θα μπορεί να κάνει "κλικ" για να ξεκινήσει η αναπαραγωγή, αν το επιθυμεί. Sites που είναι αφιερωμένα στο video, όπως τα YouTube και Vimeo θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά.
Ένας από τους βασικούς λόγους που αυτό συμβαίνει είναι, όπως έχει πει η Google, η εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς τα auto-play Flash κάνουν μεγάλη χρονική χρήση του CPU και «γονατίζουν» τη μπαταρία. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Η κίνηση της Google θα μειώσει τη διασπορά malware μέσω διαφημίσεων με Flash. Ο Flash έχει μεγάλο ιστορικό ευπαθειών, με την πλέον πρόσφατη να αποκαλύπτεται τον Ιούλιο, η οποία επέτρεπε σε έναν χάκερ να εκτελεί κακόβουλο κώδικα απομακρυσμένα.
H Google μετατρέπει αυτόματα το Flash που τοποθετείται στις διαφημίσεις AdWords σε HTML5, αλλά αυτό δεν συμβαίνει για άλλα sites, που αναμένεται να σταματήσουν να δέχονται Flash ads εντελώς. To Amazon σταματά να δέχεται περιεχόμενο Flash από την 1η Σεπτέμβρη.
pcmagazine