Τα πρώτα αρνητικά από τη χρήση του Apple Pay
Το Apple Pay είναι μία από τις πλέον βολικές υπηρεσίες της Apple, απ’ αυτές που πραγματικά μπορεί να λύσει σε μεγάλο βαθμό τα χέρια των πελατών της και να τους διευκολύνει στην καθημερινότητά τους. Φυσικά όμως, όπως συμβαίνει με κάθε καινούρια υπηρεσία, έτσι και με αυτό, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν μόνο θετικά στοιχεία. Όλο και κάποιο αρνητικό θα προκύψει, φτάνει απλά κάποιος να το δει και να το παρατηρήσει.
Με το Apple Pay το πρώτο τέτοιο στοιχείο παρατηρήθηκε στο μετρό του Λονδίνου. Αρχικά μια επισήμανση: στη βρετανική πρωτεύουσα, ο υπόγειος και ο υπέργειος σιδηρόδρομος (το μετρό ή tube), τα καραβάκια που πλέουν στον Τάμεση και τα λεωφορεία, υποστηρίζουν τις ίδιες κάρτες. Οι επιβάτες, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία NFC, τις ακουμπούν στο ειδικό μηχάνημα μπαίνοντας και βγαίνοντας από το εκάστοτε όχημα/σταθμό και ακολούθως, ανάλογα με τη διαδρομή που πραγματοποίησαν, χρεώνονται κιόλας. Αν αμελήσουν να κάνουν κάτι τέτοιο κατά την είσοδο ή την έξοδό τους, τότε χρεώνονται με τη μέγιστη δυνατή διαδρομή, τουτέστιν ένα ποσό που μπορεί να φτάσει και τις £8,80!
Έτσι λοιπόν, οι κάτοχοι Apple Watch και iPhone, για να εκμεταλλευτούν τα όσα τους προσφέρει το iPay, αντί να κάνουν την προαναφερθείσα διαδικασία με την κάρτα τους, μπορούν να χρησιμοποιούν το smartwatch ή το smartphone τους. Με μία βασική λεπτομέρεια: τόσο στην είσοδο, όσο και στην έξοδο, θα πρέπει να χρησιμοποιούν την ίδια συσκευή! Παρατηρήθηκε λοιπόν ότι όσοι εφήρμοζαν στην είσοδο το Apple Watch και στην έξοδο το iPhone, χρεώνονταν την ελάχιστη διαδρομή και μάλιστα δις! Για λόγους ασφαλείας, βλέπετε, για κάθε συσκευή της Apple, το Apple Pay δημιουργεί διαφορετικό unique ID με αποτέλεσμα, ακόμα κι αν πρόκειται για τον ίδιο λογαριασμό, το –όποιο- σύστημα να θεωρεί ότι έχει να κάνει με δύο διαφορετικές συσκευές, άρα και ισάριθμες ατελείς διαδρομές!
Όσοι την πάτησαν, είδαν το υπόλοιπο στον λογαριασμό τους να μειώνεται με εξωφρενικούς ρυθμούς. Ενημερώθηκαν δε, ότι δεν μπορεί να υπάρξει λύση στο πρόβλημά τους, καθώς το τρέχον σύστημα δεν πρόκειται να αλλάξει. Το συγκεκριμένο, ήρθε να προστεθεί στα προβλήματα που είχαν εντοπίσει ούτως ή άλλως οι “early adopters” και είχαν να κάνουν ως επί το πλείστον με την ταχύτητα απόκρισης του Apple Pay έναντι των «παραδοσιακών» καρτών NFC της Transport for London (TfL).
techpress