Δημοφιλή λογότυπα σε… κρίση ειλικρίνειας!
Ο Σουηδός σχεδιαστής Viktor Hertz γνωρίζει καλά τη δύναμη ενός λογότυπου, αφού διάσημες εταιρείες ανά τον κόσμο στηρίζονται κατά πολύ στην αναγνωρισιμότητα που προσφέρει ένα όνομα, ένα σχέδιο, ακόμη ένα χρώμα, για να κυριαρχήσουν στην αγορά.
Σε μια προσπάθεια να παρουσιάσει με το δικό του δημιουργικό τρόπο διάφορα δημοφιλή λογότυπα σε κρίση… ειλικρίνειας δημιούργησε τη σειρά «Honest Logos» ή όπως θα λέγαμε εύστοχα «Ειλικρινή Λογότυπα»!
Πρόκειται για μια συλλογή όπου «διάσημα logos λένε την πάσα αλήθεια στο κοινό γι’ αυτό που πραγματικά οι εταιρείες πλασσάρουν στον κόσμο, πάντα με μια δόση χιούμορ», επεξηγεί ο σχεδιαστής.
Έτσι τα McDonald ή τα Starbacks, η Marlboro ή η Camel, για παράδειγμα, έχουν να πουν κάτι διαφορετικό διά χειρός Viktor Hertz, πέραν του αναγνωρίσιμου λογότυπου που όλοι γνωρίζουμε. Γιατί όπως λέει, άλλωστε, και ο ίδιος: «Κάνοντας μαύρο χιούμορ με κάποια πράγματα ανακαλύπτεις συχνά και τη… μαύρη αλήθεια!»…
perierga