|
Manos Manos |
Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011 |
|
|
Ελεύθεροι οι έλληνες κράκερς που τρέλαναν το σύστημα
Ελεύθεροι με όρους και με χρηματική εγγύηση αφέθηκαν οι δύο φοιτητές που κατηγορούνται ότι εισέβαλλαν στο λογισμικό σύστημα ισοτιμιών διεθνούς τραπεζικού ιδρύματος, αποσπώντας μέσα σε λίγες μέρες περισσότερα από 300.000 ευρώ.
Οι δύο 21χρονοι «κράκερ» από τηΘεσσαλονίκη απολογήθηκαν σε τακτικό ανακριτή για το αδίκημα της κακουργηματικής απάτης. Ομολόγησαν την πράξη τους και ισχυρίστηκαν ότι θα επιστρέψουν όλα τα λεφτά που αποκόμισαν στην τράπεζα.
Με σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους και με καταβολή χρηματικής εγγύησης ύψους 10 χιλιάδων ευρώ ο καθένας.
Στο μεταξύ, οι ανακριτικές αρχές της Θεσσαλονίκης εξέδωσαν ένταλμα για τη σύλληψη του συνομήλικου συνεργού τους που είναι βρετανικής καταγωγής.
Όπως έγινε γνωστό, η υπόθεση αποκαλύφθηκε μετά από καταγγελία της τράπεζας στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, όταν κατά τη διάρκεια εσωτερικού ελέγχου στις διαδικασίες συναλλαγματικής ισοτιμίας, διαπιστώθηκε παρέμβαση στα λογισμικά υπολογιστικά συστήματα ισοτιμιών, που είχε ως επακόλουθο την οικονομική βλάβη της περιουσίας της.
Οι τρεις φοιτητές, είχαν πετύχει με πρωτότυπη μέθοδο να διεισδύσουν ηλεκτρονικά στο λογισμικό της τράπεζας, αλλάζοντας με τέτοιο τρόπο την ισοτιμία ευρώ και στερλίνες ώστε να φαίνεται ότι είχαν την ίδια τιμή. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας ένα ποσό σε ευρώ, το έκαναν λίρες Αγγλίας και αμέσως μετά το μετέτρεπαν και πάλι σε ευρώ, με την κανονική όμως τιμή, βάζοντας στην τσέπη τη διαφορά.
Με τη μέθοδο αυτή κατάφερναν να επωφελούνται από τη διαφορά της πραγματικής ισοτιμίας και σε διάστημα μιας βδομάδας κατά την οποία έκαναν συνεχείς εικονικές συναλλαγματικές πράξεις πέτυχαν να αποσπάσουν το χρηματικό ποσό των 309.102,38 ευρώ, το οποίο είχαν μεταφέρει σε κοινούς ή ατομικούς λογαριασμούς τους.
Από τα στοιχεία της αστυνομικής έρευνας προέκυψε ότι οι κατηγορούμενοι έχουν επενδύσει μεγάλα χρηματικά ποσά σε μετοχές και αμοιβαία κεφάλαια, διαφόρων τραπεζών. nooz.gr
|
|
| Ανάγνωση… |
| Ανάγνωση… |
|