Ζούγκλα ο κόμβος Λαχαναγοράς-Έργα...που δεν τελειώνουν
Ταλαιπωρία, με κόστος σε χρόνο και χρήμα, για τις εταιρίες που χρησιμοποιούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη μεταφορά εμπορευμάτων. Δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση του λιμανιού με την ΠΑΘΕ. Ένα έργο πνοής που έχει εξαγγελθεί εδώ και δεκαετίες καρκινοβατεί και παραμένει για χρόνια ημιτελές. Καθυστερήσεις σημειώνονται και στην ολοκλήρωση των έργων κατασκευής του κόμβου Κ16, στη Λαχαναγορά.
"Το λιμάνι κοντεύει να τελειώσει, ολοκληρώνεται η διαδικασία πώλησης και δεν έχει πρόσβαση, ουτε να μπεις ούτε να βγείς" δήλωσε στο ΡΘ ο Γ.Ηλιάδης της ομώνυμης μεταφορικής εταιρίας.
Όπως είπε καθημερινά μπαινοβγαίνουν στο λιμάνι πάνω από 1.000 φορτηγά και συνολικά σε περιόδους αιχμής, μπορεί να φτάσουν τα 2.500.
"Αφορά τουλάχιστον 500 επιχειρήσεις σε αριθμό απασχολουμένων πάνω από 20.000" δήλωσε στο ΡΘ ο Δημήτρης Δημητριάδης της εταιρείας 'ΕΚΜΕ Α.Ε' με αντικείμενο βιομηχανικό εξοπλισμό για βαριά βιομηχανία.
"Ένα κοντέινερ που πρέπει να φύγει για την Αθήνα και έχει έρθει από την Κίνα, δεν μπορεί να βγει κατευθείαν στην ΠΑΘΕ" συμπλήρωσε αλλά να ακολουθήσει μία δαιδαλώδη διαδρομή. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα οχήματα αυτά είναι πολύ μεγάλα με ότι συνεπάγεται αυτό σε κόστος αλλά και χρόνο μετακίνησης.
Την εκτίμηση ότι μεσα στο 2017 θα προχωρήσει η δημοπράτηση του έργου, εξέφρασε μιλώντας στο ΡΘ ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού Απόστολος Αντωνούδης. Απέδωσε στην οικονομική κρίση και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατασκευαστικές εταιρίες, την καθυστέρηση των έργων.
Για τον Κ16 ( Λαχαναγορά) είπε ότι το εργο είναι της περιφερειας. Χρηματοδότηση υπάρχει, ανέφερε ο κ.Αντωνούδης και πως ο υπουργός Μεταφορών έχει συμφωνήσει. Μάλιστα ανέφερε ότι στις 30 Μαρτίου αναμένεται να γίνουν και οι σχετικές ανακοινώσεις από τον υφυπουργό Οικονομικών Α.Χαρίτση.
Αλαλούμ και ασυνεννοησία μεταξύ των υπηρεσιών
Δεν πραγματοποιήθηκε διαπλάτυνση της Πόντου, γιατί δεν μπορούσαν να μετακινηθούν κολώνες της ΔΕΗ, σύμφωνα με τον επιχειρηματία Γ. Ηλιάδη.
Παραδέχθηκε τις καθυστερήσεις ο αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Γιώργος. Ενδεικτικά ανέφερε πως για έργα στην Μουδανιών χρειάστηκαν 18 μήνες για μετακίνηση του δικτύου κοινής ωφελείας.
Και παράδοξα στα ημιτελή έργα. Στον Κ16 φωτίζεται τη νύχτα το τμήμα του έργου που δεν έχει ολοκληρωθεί…Αφώτιστο παραμένει το ολοκληρωμένο, ανέφερε ο επιχειρηματίας Αλέξης Αδαμίδης.
www.rthess.gr