08/12/2019
         

WARG Handcrafted Apparel

Paris Paris Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Αθλητικά
+ + -

Γκουαρντιόλα: «Καλύτερη η Ρεάλ»!

 Ο Γκουαρδιόλα σήμανε το σύνθημα της αντεπίθεσης και έδωσε μαθήματα ανωτερότητας τονίζοντας πως οι Μπλαουγκράνα είναι καλοί αλλά για την ώρα η Ρεάλ εμφανίζεται καλύτερη...


Ο Πεπ Γκουαρντιόλα ξεκαθάρισε ότι οι Μπλουγκράνα θα πρέπει να ανεβάσουν την απόδοσή τους, αρχής γενομένης από το ματς εναντίον της Ράγιο Βαγιεκάνο την Τρίτη, και να ανέβουν επίππεδο αν θέλουν να κατακτήσουν και φέτος το πρωτάθλημα στην Ισπανία.

«Παίζουμε πολύ καλά φέτος. Όμως φαίνεται πως αυτό δεν αρκεί. Συνεπώς, είναι υποχρεωτικό να ανεβάσουμε το επίπεδο μας. Εάν αυτό θα είναι αρκετό για να πάρουμε το πρωτάθλημα δεν το ξέρω», τόνισε ο Καταλανός τεχνικός που παραδέχτηκε πως η Ρεάλ είναι μέχρι στιγμής καλύτερη φέτος, ωστόσο η «ψαλίδα» των έξι βαθμών προκλήθηκε από τα ματς που έδωσε η Μπάρτσα μακριά από την έδρα της σε παιχνίδια που βάσει ευκαιριών θα έπρεπε να είχε πάρει κάτι παραπάνω:

«Η Ρεάλ είναι έξι βαθμούς μπροστά από εμάς γιατί μέχρι στιγμής ήταν καλύτερη από εμάς. Ξέρουμε ότι η Ρεάλ είναι πολύ δυνατή και πρέπει να βελτιωθούμε γιατί αν συνεχίσουμε σε αυτό το επίπεδο δεν θα μπορέσουμε να βρεθούμε στην κορυφή. Αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε, αλλά αν τυχόν δεν το καταφέρουμε, τότε θα αποδώσουμε τα εύσημα στην αντίπαλό μας που έδειξε ότι είναι ανώτερη».

Η Μπαρτσελόνα έχει φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στην έδρα της, με έξι νίκες και μια ισοπαλία σε επτά παιχνίδια, έχοντας συγκομιδή 30 τέρματα και μηδέν παθητικό!

Ωστόσο, έχουν επικρατήσει σε μόλις δύο από τις έξι συνολικά εκτός έδρας αναμετρήσεις, αφού έχουν τρεις ισοπαλίες και μία ήττα. Ματς στα οποία έχουν πετύχει μόλις 8 γκολ και έχουν δεχθεί επτά. Ο Γκουαρντιόλα δήλωσε σχετικά: «: Εντός έδρας είμαστε πιο αποφασιστικοί. Μας έχουν στοιχίσει τα εκτός έδρας παιχνίδια. Όμως δεν αξίζαμε να χάσουμε τόσους πολλούς βαθμούς. Σε όλα τα παιχνίδια μακριά από το Καμπ Νόου δημιουργήσαμε περισσότερες ευκαιρίες από τους αντιπάλους μας. Όμως δεν ήταν αρκετό».
 
 
gazzeta.gr 
 
Υποβλήθηκε πριν από 2931 ημέρες
Σχόλια (0)
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 - 10:23
 kai poy eisai akoma gataki

Paris Paris Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Διάφορα
+ + -

Θεσσαλονίκη: Ερχονται "φρέσκα" λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ

 Αρχίζουν να έρχονται, σταδιακά μέσα στο Δεκέμβριο, 18 νέα λεωφορεία, τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες της εξπρές γραμμής κορμού του ΟΑΣΘ από το σταθμό μετεπιβίβασης του Λαγκαδά μέχρι τα πανεπιστήμια. Στη συνέχεια αναμένεται η παραλαβή μίας ακόμα παρτίδας λεωφορείων, 15 στον αριθμό, ενώ έπεται διαγωνισμός για την αντικατάσταση ακόμα 90 αστικών. Ετσι σταδιακά ο οργανισμός θα προμηθευτεί 123 νέα λεωφορεία, αντικαθιστώντας αντίστοιχο αριθμό παλαιών, με το μέσο όρο ζωής του στόλου του να πέφτει στα πέντε χρόνια (από 6,5 με επτά που είναι σήμερα).

Τα πρώτα 18 λεωφορεία που αναμένονται σύντομα να κάνουν την εμφάνισή τους στη Θεσσαλονίκη θα είναι 100 θέσεων (απλά). Τα 12 θα έχουν τρεις πόρτες και τα υπόλοιπα έξι δύο πόρτες. Πρόκειται για οχήματα της ιταλικής Irisbus, που κέρδισε το δημόσιο διεθνή διαγωνισμό, τον οποίο είχε προκηρύξει ο ΟΑΣΘ στις αρχές του έτους. Η άφιξή τους θα σημάνει την ταυτόχρονη απόσυρση των λεωφορείων που χρησιμοποιούνται σήμερα στη γραμμή κορμού «Λαγκαδάς – Θεσσαλονίκη».

Η επόμενη παρτίδα που αναμένεται να φτάσει στη Θεσσαλονίκη το πρώτο εξάμηνο του 2012, έπειτα από το δημόσιο διεθνή διαγωνισμό τον οποίο έχει κάνει ο ΟΑΣΘ, αφορά 15 αρθρωτά λεωφορεία των 165 θέσεων, μάρκας Mercedes, τα οποία θα αντικαταστήσουν μέρος των μπλε αρθρωτών αστικών που έχουν παραμείνει στην κυκλοφορία και πρόκειται να αποσυρθούν.

Τα νέα αστικά, απλά και αρθρωτά, θα διαθέτουν κλιματισμό, θα είναι προσβάσιμα στα άτομα με αναπηρίες, θα έχουν ένα μόνο σκαλοπάτι και θα είναι αντιρρυπαντικά, διαθέτοντας κινητήρα Euro 5.

 

Νέος διαγωνισμός

Οπως σημειώνει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, ο οργανισμός θα προχωρήσει πολύ σύντομα σε νέο δημόσιο διεθνή διαγωνισμό, για την προμήθεια ακόμα 90 νέων λεωφορείων, 45 απλών των 100 θέσεων με τρεις πόρτες και 45 αρθρωτών των 165 θέσεων. Η παραλαβή αυτής της παρτίδας θα ξεκινήσει σταδιακά από το 2012 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2013. Τα νέα αυτά αστικά θα αντικαταστήσουν όσα μπλε αρθρωτά λεωφορεία έχουν απομείνει και όσα απλά έχουν συμπληρώσει τα 15 χρόνια ζωής. Και αυτά τα λεωφορεία θα διαθέτουν κινητήρα Euro 5, εκτός εάν μέχρι την παραλαβή τους έχει κυκλοφορήσει ακόμα καλύτερος κινητήρας, Euro 6.

Το κόστος για τα 123 λεωφορεία είναι περίπου 32,5 εκατ. ευρώ, αφού κάθε απλό λεωφορείο κοστίζει περίπου 230.000 ευρώ και κάθε αρθρωτό περίπου 300.000 ευρώ. «Το ποσό για την αντικατάσταση των λεωφορείων καλύπτεται από κεφάλαια των μετόχων του ΟΑΣΘ, ενός οργανισμού που διαθέτει τα λεωφορεία με τον μικρότερο μέσο όρο ζωής σε όλη την Ευρώπη», υπογραμμίζει ο κ. Στεφανίδης.

 

agelioforos.gr 


Paris Paris Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Οικονομία   Πολιτικά
+ + -

Θέλουν να πάρουν πίσω το χαράτσι της ΔΕΗ

 «Δεύτερες σκέψεις» για να αποσυνδεθεί από το 2012 η καταβολή του ειδικού τέλους ακινήτων από την πληρωμή των λογαριασμών παροχής ρεύματος που εκδίδει η ΔΕΗ, φαίνεται πως κάνουν στο οικονομικό επιτελείο. 

Παρά τις διορθώσεις στα λάθη που διαπιστώθηκαν φέτος κατά την εφαρμογή του μέτρου, το αλαλούμ που προκλήθηκε αναγκάζει το υπουργείο Οικονομικών να αναθέσει και πάλι στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων την έκδοση των εκκαθαριστικών από το 2012.
 
Στην πράξη όμως το εγχείρημα σκοντάφτει στο γεγονός ότι η ΓΓΠΣ (το γνωστό σε όλους ΚΕΠΥΟ) δεν μπόρεσε να υπολογίσει σωστά και να στείλει εκκαθαριστικά ούτε καν για το ΕΤΑΚ του 2009. 

Ολοι οι φόροι ακινήτων της τελευταίας διετίας έμειναν ανείσπρακτοι. Οι δυσκολίες και τα λάθη αυτά άλλωστε οδήγησαν την κυβέρνηση και στη λύση να υπολογίζει η ΔΕΗ το χαράτσι, με βάση τα στοιχεία που της έδιναν οι δήμοι. Και έτσι όμως αποκαλύφθηκε το απόλυτο μπάχαλο, καθώς το Κράτος ορίζει μεν «αντικειμενικές» τιμές ακινήτων, αλλά δεν ξέρει ούτε το ίδιο πού  ισχύουν και κατά πόσον.
 
Η εγκύκλιος που θα προσδιορίζει ποιοι θα εξαιρεθούν εφέτος και υπό ποιες προϋποθέσεις από την καταβολή του τέλους, αναμένεται να εκδοθεί σήμερα. Ωστόσο όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του υπουργείο οικονομικών Ηλίας Πλασκοβίτης, τα τελικά στοιχεία που θα ανακύψουν μετά από τις διορθώσεις, αν και θα είναι τα σωστά, ίσως να μην αποτελέσουν από το 2012 τη βάση δεδομένων από την οποία θα αντλεί στοιχεία η ΔΕΗ.
 
Στο υπουργείο Οικονομικών διατυπώνονται εισηγήσεις να ανατεθεί η αρμοδιότητα για την είσπραξη του ειδικού τέλους ακινήτων κατευθείαν στις εφορίες, καθώς αυτές διαθέτουν την (πιο) σωστή βάση δεδομένων για τις επιφάνειες των ακινήτων και τις τιμές ζώνης. 

Και οι ΔΟΥ όμως τελούν υπό διάλυση, καθώς άλλες κλείνουν και άλλες ερημώνουν από προσωπικό που εγκαταλείπει άρον-άρον την υπηρεσία. Αν τις επιφορτίσουν και με την είσπραξη των φόρων αυτών, οι υπηρεσίες και το εναπομείναν προσωπικό θα αποσυντονιστούν πλήρως. 
 
Σε κάθε περίπτωση, το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών -όπως έχει προαναγγείλει ο κ. Βενιζέλος- είναι να αλλάξουν και πάλι τα πάντα στην φορολογία ακινήτων, μέσω της επικείμενης φορολογικής μεταρρύθμισης που προωθεί. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται ακόμα και το ενδεχόμενο ενός ενιαίου φόρου, όπου θα ενσωματώνονται οι δεκάδες φόρων επί ακινήτων που ισχύουν σήμερα.

 

protothema.gr 


Angelique L Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Life style
+ + -

Η Νέα Βραδινή TRF ZARA Collection

 

Ρομαντική δαντέλα, σέξι διαφάνειες, λαμπερά υφάσματα και γούνινα πανωφόρια  χαρακτηρίζουν την νέα βραδυνή TRF  ZARA Collection  του Νοεμβρίου. Υπέροχα μοντέρνα και θηλυκά  looks για τις βραδινές εμφανίσεις μας στην περίοδο των εορτών και στην γνωστή προσιτή τιμή της φίρμας.

Δες εδώ το lookbook της βραδινής συλλογής που μπορείς να βρεις τώρα στα καταστήματα ZARA


zaratrfevening_e-gynaika


zaratrfevening_e-gynaika (5)


zaratrfevening_e-gynaika (4)


zaratrfevening_e-gynaika (3)


zaratrfevening_e-gynaika (2)


zaratrfevening_e-gynaika (1)

Πηγή: e-gynaika.gr


Angelique L Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Life style
+ + -

Σοφιστικέ εμφανίσεις με διαχρονικές καπαρντίνες

 Αν θέλεις να κάνεις κομψές και σοφιστικέ εμφανίσεις, βάλε τη διαχρονική καπαρντίνα στην γκαρνταρόμπα σου.

Αν και φαίνεται εύκολο κομμάτι για στιλιστικούς συνδυασμούς, έχει και αυτό τα μυστικά του, για να το φορέσουμε σωστά, έτσι ώστε να μας κολακεύει και η όλη εμφάνισή μας να δείχνει stylish. Το πιο σημαντικό σημείο που πρέπει να προσέξεις είναι το μήκος της.

Ποιο μήκος λοιπόν είναι το καλύτερο;


Το μήκος της καπαρντίνας σου πρέπει να είναι πάντα λίγο έως αρκετά πάνω από το γόνατο.

Γιατί;


Για τον απλούστατο λόγο ότι είναι το πιο κολακευτικό ύψος για τις περισσότερες γυναίκες, μια και αφήνει να φανεί το πόδι, δημιουργεί μια συνολικά ισορροπημένη εικόνα και επιτρέπει πολλούς stylish συνδυασμούς. Μία πολύ μακριά καπαρντίνα θα σου δώσει ένα στιλ αλά «matrix», που είναι υπερβολικό και απλώς θα δείχνεις ότι χάνεσαι μέσα σε «πολύ ύφασμα».

Η μόνη εξαίρεση είναι εάν είσαι ψηλόλιγνη. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείς να τη φορέσεις και πιο μακριά μέχρι και λίγο πιο κάτω από το γόνατο χωρίς πρόβλημα.

Tip: Εάν η καπαρντίνα σου είναι μακριά, πήγαινε την οπωσδήποτε σε μια μοδίστρα για κόντεμα. Η αλλαγή σίγουρα θα σε ενθουσιάσει.

Πώς τη συνδυάζω;

Έναs πολύ trendy συνδυασμός είναι με μακρύ πουλόβερ/μπλουζοφόρεμα, με κολάν και μπότες.
Εναλλακτικά, η καμπαρντίνα μπορεί να φορεθεί με ένα κοντό φόρεμα και γόβες για θηλυκή σικ εμφάνιση την ημέρα αλλά και το βράδυ. Για βραδινό glamour φόρεσέ την με το κοντό μαύρο σου φόρεμα, ακριβά κοσμήματα και τις ψηλοτάκουνες γόβες σου.

Πηγή: e-gynaika.gr



Manos Manos Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Πολιτικά
+ + -

Έκαναν δώρο στον ΓΑΠ ένα... παπάκι!!


Δεν χαλάει με τίποτα η διάθεση του Γιώργου Παπανδρέου.. Στην συνάντηση των Σοσιαληστών, μοίρασε χαμόγελα ενώ δέχθηκε και δώρα που όπως βλέπετε και στην φωτογραφία, του έφτιαξαν την διάθεση!! Το δώρο ήταν ένα.. 
 
παπάκι με αποστολέας τον Τούρκο Πρόεδρo των Πρασίνων, Cem Ozdemir.. Τι θέλει να πει ο ποιητής;;;



 

trelokouneli.gr


Manos Manos Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Περίεργα   Κόσμος
+ + -

Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!

 

Η απογείωση και η προσγείωση είναι πάντα το πιο επικίνδυνο σημείο της πτήσης για τα αεροσκάφη. Όταν όμως, αυτές πραγματοποιούνται σε αντικειμενικά δύσκολες συνθήκες, τότε η επικινδυνότητα μεγαλώνει. Παρόλα αυτά ψηλά βουνά και απότομα βράχια, πολυσύχναστες παραλίες και κεντρικοί δρόμοι δεν φαίνεται να πτοούν τους πιλότους, πόσω μάλλον τους ταξιδιώτες! Καλού κακού, όμως, όταν πρόκειται να βρεθείτε στα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου… φορέστε διπλή ζώνη ασφαλείας!

 1. Princess Juliana Airport (Saint Martin)

Ο διάδρομος προσγείωσης είναι πολύ κοντά στην παραλία, όπου οι τουρίστες απολαμβάνουν το μπάνιο τους και κάνουν ηλιοθεραπεία. Ωστόσο, ποτέ δεν υπήρξε κάποιο σοβαρό ατύχημα αλλά τα αέρια από τους κινητήρες των αεροσκαφών είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνα για τον κόσμο. Στο ερώτημα «για ποιο λόγο οι Αρχές του St. Martin δεν μεταφέρουν κάπου αλλού το αεροδρόμιο» η απάντηση είναι ξεκάθαρη: «Είναι το ασφαλέστερο σημείο του νησιού για τις πτήσεις!».

perierga.gr - Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!

 2. Juancho Ε. Yrausquin Airport (Νησί Σάμπα, Καραϊβική)

Ο διάδρομος προσγείωσης περιβάλλεται από ψηλά βράχια, ενώ ένα σημείο του βρίσκεται σε μια απότομη πλαγιά που καταλήγει κατευθείαν στον ωκεανό! Είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα αεροδρόμια, καθώς το αεροσκάφος που προσγειώνεται κινδυνεύει να «χτυπήσει» στα βράχια, ενώ μια λανθασμένη εκτίμηση του πιλότου κατά την απογείωση μπορεί να οδηγήσει το αεροπλάνο… στην άβυσσο.

perierga.gr - Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!

3. Courchevel Airport (Γαλλία)

H πόλη της Courchevel βρίσκεται στις γαλλικές Άλπεις και είναι ένα από τα γνωστότερα θέρετρα σκι στον κόσμο. Το αεροδρόμιο βρίσκεται μέσα στα βουνά και είναι διάσημο όχι μόνο για την επικινδυνότητά του αλλά και για το γεγονός ότι έχει… πρωταγωνιστήσει στην ταινία του James Bond «Tommorow never dies», όπου ο  Pierce Brosnan προσγείωσε το αεροπλάνο του με επιτυχία. Ο διάδρομος προσγείωσης είναι πολύ στενός και χρησιμοποιείται κυρίως από μικρά αεροπλάνα τσάρτερ ή ελικόπτερα, ενώ απαιτούνται εκπαιδευμένοι πιλότοι.

perierga.gr - Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!

4. Gustaf III Airport (Άγιος Βαρθολομαίος, Καραϊβική)

Ο μικρός διάδρομος του αεροδρομίου Gustaf ΙΙΙ στο νησί Άγιος Βαρθολομαίος της Καραϊβικής καταλήγει… στη θάλασσα. Στο χώρο αυτό εξυπηρετούνται μόνο μικρά αεροσκάφη, χωρητικότητας μέχρι 20 άτομα, κυρίως από τα τριγύρω νησιά. Βασικό πρόβλημα αποτελεί το γεγονός ότι ο διάδρομος είναι στενός, με αποτέλεσμα τα αεροπλάνα να κινδυνεύουν να χτυπήσουν στις πλαγιές των παρακείμενων ορεινών όγκων ή να καταλήξουν στον ωκεανό.

perierga.gr - Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!

5. Barra International Airport (Μπάρα)

Είναι το μοναδικό αεροδρόμιο στον κόσμο που χρησιμοποιείται και ως… παραλία! Για την ακρίβεια, μάλιστα, οι απογειώσεις και οι προσγειώσεις των αεροπλάνων στο αεροδρόμιο της Μπάρα γίνονται μέσα στην παραλία. Μάλιστα καλά διαβάσατε. Και το παράδοξο δεν σταματά εδώ: Όταν η παλίρροια πλημμυρίζει το διάδρομο προσγείωσης κατά τις βραδινές ώρες έρχονται πολλά αυτοκίνητα με αναμμένα φώτα για να βοηθήσουν τον πιλότο! Προειδοποιητικές πινακίδες ενημερώνουν τον κόσμο που κάνει το μπάνιο του για τις αναμενόμενες πτήσεις!

perierga.gr - Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!

6. Madeira Airport (Μαδέρα)

Το αεροδρόμιο της Μαδέρα βρίσκεται κοντά στην πόλη Φουντσάλ και εξυπηρετεί εγχώριες και διεθνείς πτήσεις. Ο διάδρομος του αεροδρομίου ήταν στενός, γεγονός που δημιουργούσε πολλά προβλήματα κατά τις απογειώσεις και προσγειώσεις των αεροσκαφών, ενώ το 1977 συνέβη ένα τραγικό ατύχημα. Τότε ήταν που οι Αρχές της πόλης αποφάσισαν να επεκτείνουν τον διάδρομο προς την παραλία, αφού από την άλλη πλευρά υπάρχουν απότομα βράχια. Έτσι το αεροδρόμιο ξαναχτίστηκε, ενώ ο διάδρομος με αυξημένο μήκος πια στηρίζεται σε τεράστιους πυλώνες που καταλήγουν στην παραλία.

perierga.gr - Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!

7. Lukla Airport (Νεπάλ)

Βουνά από τη μία πλευρά και γκρεμός από την άλλη. Αυτή είναι η εικόνα που συναντά κανείς όταν ετοιμάζεται να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Lukla στο ανατολικό Νεπάλ. O διάδρομος βρίσκεται σε υψόμετρο 2.900 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους ορειβάτες, οι οποίοι το χρησιμοποιούν ως σημείο εκκίνησης για την ανάβαση στο Έβερεστ.

perierga.gr - Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!

8. Giblartar Airport (Γιβλαρτάρ)

Είναι το πέμπτο πιο επικίνδυνο αεροδρόμιο στον κόσμο και ένα από τα πλέον πολυσύχναστα! Ο διάδρομος απο/προσγείωσης περνάει μέσα από τους δρόμους της πόλης, και πιο συγκεκριμένα η κεντρική οδός Winston Churchill (με κατεύθυνση προς τα χερσαία σύνορα με την Ισπανία) «τέμνει» το διάδρομο του αεροδρομίου, οπότε η κυκλοφορία των οχημάτων σταματάει κάθε φορά που προσγειώνεται ή απογειώνεται ένα αεροπλάνο.

perierga.gr - Τα 8 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο!
 
 
 
perierga.gr 


Manos Manos Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Διάφορα
+ + -

Ένα ακόμα θύμα της ασφάλτου…

Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε στον επαρχιακό δρόμο από Λαδικού προς Λουτρά Υπάτης, λίγο πριν τις 18:00.


Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, Ι.Χ αυτοκίνητο, με κατεύθυνση από Λαδικού προς Λουτρά Υπάτης, που οδηγούσε ηλικιωμένος από τη Συκά, χτύπησε σε γεωργικό ελκυστήρα που κινούταν στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Ο ηλικιωμένος, που απεγκλωβίστηκε από την 7η ΕΜΑΚ, εξέπνευσε κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο. 

Στο νοσοκομείο διακομίσθηκε και η συνεπιβάτης του σοβαρά τραυματισμένη.

 

 


Πηγή: lamiareport


Angelique L Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Τεχνολογία
+ + -

Εγκατάσταση των Windows 8 με 11 κλικ, υπόσχεται η Microsoft

 
Την ομολογουμένως χρονοβόρα διαδικασία εγκατάστασης του λειτουργικού της συστήματος επιχειρεί να επιταχύνει η Microsoft, με την ομάδα ανάπτυξης να δηλώνει ότι κατάφερε να την περιορίσει σε μόλις 11 κλικ και έναν «μάγο», όταν στα Windows 7 απαιτούσε τέσσερις «μάγους» και κλικ σε 60 «παράθυρα».

Ο αριθμός των απαιτούμενων κλικ συνεχίζεται να εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, εντούτοις η ομάδα ανάπτυξης επιμένει ότι η διαδικασία απλοποιείται και επιταχύνεται σημαντικά.

Στα Windows 8, η διαδικασία setup θα ξεκινά αναζητώντας εάν το PC, οι εφαρμογές και περιφερειακά είναι συμβατά με την νέα έκδοση. Μάλιστα, η διαδικασία δεν θα μπλοκάρεται εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα συμβατότητας, αλλά θα συνεχίζεται από το σημείο όπου είχε φτάσει, αφού το πρόβλημα επιλυθεί (π.χ. με την εγκατάσταση ενός νέου driver).

Αφού ο χρήστης ενημερωθεί για εφαρμογές και περιφερειακά που δεν θα υποστηρίζονται στα Windows 8, ένας «διαχειριστής download» αναλαμβάνει να εκτιμήσει το χρόνο που θα χρειαστεί το «κατέβασμα» του λειτουργικού και κρατά στοιχεία απαραίτητα που θα του επιτρέψουν να συνεχίσει τη διαδικασία κατεβάσματος ακόμα και όταν γίνει διακοπή, από το σημείο στο οποίο σταμάτησε.

Μετά, ο χρήστης καλείται να επιλέξει που θα κάνει την εγκατάσταση: σε νέο partition στο σκληρό του δίσκο, σε USB drive από το οποίο μπορεί να γίνει εκκίνηση του συστήματος (bootable), ή σε μορφή ISO σε DVD.

Στο επόμενο βήμα, ο χρήστης επιλέγει τι θα κρατήσει από την προηγούμενη εγκατάσταση του λειτουργικού του συστήματος (ρυθμίσεις των Windows, αρχεία και εφαρμογές, τίποτα ή μόνο τα προσωπικά του αρχεία). Η επιλογή μόνο των προσωπικών αρχείων από την διαδικασία setup δεν απαιτεί το Windows Easy Transfer, ένα εργαλείο στο οποίο κατέφευγαν οι χρήστες που ήθελαν να κάνουν «καθαρή» εγκατάσταση, διατηρώντας τα αρχεία τους. Ωστόσο, τι μπορεί να κρατήσει και τι όχι, ο χρήστης των Windows 8 εξαρτάται από την έκδοση των Windows από την οποία αναβαθμίζει. Οι χρήστες των Windows XP για παράδειγμα, δεν μπορούν να διατηρήσουν εφαρμογές και ρυθμίσεις του λειτουργικού, όπως μπορούν οι χρήστες Windows 7. Ομοίως, οι χρήστες Windows Vista δεν μπορούν να διατηρήσουν τις εφαρμογές τους, μπορούν όμως να διατηρήσουν ρυθμίσεις και αρχεία.

Εάν κατά τη διαδικασία εγκατάστασης κάποια εφαρμογή προβάλλει εμπόδια, ο «μάγος» των Windows 8 θα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να εκτελέσει άμεσα την εφαρμογή απεγκατάστασης ή ακόμα και να κάνει restart εάν η διαδικασία Uninstall της εφαρμογής το απαιτεί.

Διαβάστε περισσότερα για την διαδικασία εγκατάστασης των Windows 8 στο μπλογκ Building Windows 8

Πρόσφατα, η ομάδα ανάπτυξης υποσχέθηκε ένα μόνο restart το μήνα στα Windows 8 και νωρίτερα, boot σε 20 δευτερόλεπτα.

Πηγή: In.gr


Manos Manos Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Οικονομία   Κόσμος
+ + -

Με κέρδη έκλεισε το Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης

Με κέρδη 3% έκλεισε σήμερα στην πρώτη συνεδρίαση της εβδομάδας η Wall Street.

Η αισιοδοξία για την ζώνη του ευρώ και την επίλυση της κρίσης στη Σύνοδο της 9ης Δεκεμβρίου έδωσε ώθηση στo Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης.

O δείκτης Dow Jones διαμορφώθηκε στις 11.523 μονάδες με άνοδο +2,59%. Ο δείκτης Nasdaq έκλεισε στις 2.527 μονάδες με κέρδη+3,52%. Ο δείκτης S&P 500 διαμορφώθηκε στις 1.193 μονάδες με κέρδη +2,92%.

 

 

 

 

zougla.gr 


Σελίδα 11307 από 11352 (113520 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
11306
[11307]
11308
11309
11350
11351
11352
Επόμενο
 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά