18/04/2024
         

WARG Handcrafted Apparel

Manos Manos Σάββατο, 17 Οκτωβρίου 2015
Τεχνολογία
+ + -

H VW παραδέχεται ότι και ο 2.0 TDI Euro6 κινητήρας έχει παράνομο λογισμικό

 Γιώργος Αγαπητός
 
 

Την προηγούμενη εβδομάδα ο CEO VW Αμερικής, Michael Horn, είχε δηλώσει με επιφύλαξη ότι παράνομο λογισμικό ίσως βρίσκεται και στα MY2016 μοντέλα. Σήμερα το παράρτημα της γερμανικής εταιρίας στις Η.Π.Α. ενημέρωσε τις τοπικές αρχές ότι και τα MY2016 αυτοκίνητα με τον 2-λιτρο TDI κινητήρα διαθέτουν παράνομο λογισμικό.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι και οι Euro6 κινητήρες παρότι χρησιμοποιούν AdBlue έχουν ένα “βοηθητικό σύστημα ελέγχου εκπομπών”. Το νέο λογισμικό είναι διαφορετικό από εκείνο που είναι εγκατεστημένο στα προηγούμενα μοντέλο και έφερε στην επιφάνεια το τεραστίων διαστάσεων σκάνδαλο του VW Group.

Σύμφωνα με προκαταρκτικές πληροφορίες, το εν λόγω λογισμικό είναι ικανό να κάνει τον καταλύτη να ζεσταθεί γρηγορότερα, ο οποίος αντίστοιχα βελτιώνει την απόδοση της συσκευής που είναι υπεύθυνη για τον διαχωρισμό του οξειδίου του αζώτου σε αβλαβές άζωτο και αέριο οξυγόνο.

Η εκπρόσωπος της VW Αμερικής Jeannine Ginivan αποκάλυψε σήμερα ότι η EPA είχε ενημερωθεί την περασμένη εβδομάδα σχετικά με αυτό το νέο λογισμικό, που έχει εγκατασταθεί στα αμερικανικών προδιαγραφών ΜΥ2016 αυτοκίνητα εξοπλισμένα με τον 2-λιτρο TDI κινητήρα. Η Volkswagen εργάζεται με τις ρυθμιστικές αρχές για να διευθετηθεί και το νέο αυτό θέμα, και κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα είναι η αιτία να καθυστερήσει η παρουσίαση αρκετών νέων μοντέλων της εταιρίας.

30 μεγαλοστελέχη γνώριζαν για το παράνομο λογισμικό;

Όπως καταλαβαίνεις, για να στηθεί όλη αυτή η απάτη από την γερμανική εταιρία χρειάζονται πολυάριθμα στελέχη, με δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel, το οποίο επικαλείται εσωτερικές και εξωτερικές έρευνες για την υπόθεση, να λέει ότι αυτά είναι τουλάχιστον 30, σε διευθυντικές θέσεις.

Η Volkswagen πήρε άμεσα θέση και διέψευσε κατηγορηματικά το δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού, με εκπρόσωπο της εταιρείας να δηλώνει χαρακτηριστικά:

ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΒΑΣΙΜΟΣ.

Κλείνοντας, ο νέος CEO της VW, Matthias Muller θα μιλήσει αύριο σε κορυφαία στελέχη του ομίλου για να ενημερώσει την κατάσταση των ερευνών και για τη στρατηγική που θα ακολουθήσει ο όμιλος στο μέλλον, ώστε να βγει όσο το δυνατόν αναίμακτος από το dieselgate.

Αναγκαστική ανάκληση 2,4 εκατ. αυτοκινήτων στη Γερμανία

Η ΚΒΑ, η γερμανική αρχή ασφάλειας οχημάτων ανακοίνωσε πως προχωρά σε αναγκαστική ανάκληση των 2,4 εκατ. αυτοκινήτων του VW Group που βρίσκονται στη χώρα και διαθέτουν το παράνομο λογισμικό.Η  KBA είχε απορρίψει πρόταση της VW, σύμφωνα με την οποία οι ιδιοκτήτες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων που έφεραν το επίμαχο λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων θα μπορούσαν εθελοντικά να δώσουν τα οχήματά τους για να γίνουν οι σχετικές μετατροπές.

Έφοδος της Ιταλικής οικονομικής αστυνομίας

Όπως αναφέρει το Reuters, η Ιταλική οικονομική αστυνομία έκανε έφοδο στα γραφεία της Lamborghini στο πλαίσιο της έρευνας που διεξάγει μετά από καταγγελίες περί εμπορικής απάτης από την VW. Οι οικονομικοί εισαγγελείς στη Βερόνα διέταξαν έρευνα στην έδρα της Lamborghini, με ταυτόχρονη έρευνα στην έδρα της VW στην Ιταλία.

Έξι στελέχη του ομίλου τελούν υπό δικαστική διερεύνηση με την κατηγορία της “εμπορικής απάτης”. Μεταξύ αυτών είναι ο Μάσιμο Νόρντιο, ο γενικός διευθυντής της VW στην Ιταλία και ο Λούκα Ντε Μέο, ο υπεύθυνος μάρκετινγκ και πωλήσεων της Audi, θυγατρικής της Volkswagen, που εμπλέκεται επίσης στο σκάνδαλο.

Η ομοσπονδία καταναλωτών Codacons της Ιταλίας που είχε προσφύγει εναντίον της αυτοκινητοβιομηχανίας στα δικαστήρια της Βερόνας για εμπορική απάτη σε βάρος των καταναλωτών δήλωσε:

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΛΗΡΩΣ ΔΕΚΤΟ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΤΙΣ VOLKSWAGEN ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ.

ΑΝ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΗΣ ΒΕΡΟΝΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΜΑΣ.

Ο εισαγγελέας της Βερόνας Μάριο Τζούλιο Σκινάια δήλωσε από τη πλευρά του:

ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ) ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ. ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΩ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΕΡΟ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΣΙ.
 
 
autoblog 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά