20/09/2024
         
Manos Manos Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2015
Τοπικά
+ + -

Συγχρηματοδότηση των νυχτερινών δρομολογίων από τους δήμους ζητά ο ΟΑΣΘ

Στο «γήπεδο» του δήμου Θεσσαλονίκης βρίσκεται, πλέον, η απόφαση για τηνεπαναφορά των νυχτερινών δρομολογίων του ΟΑΣΘ, τα οποία διακόπηκαν από τον Οκτώβριο.

Σύμφωνα με όσα είπε στη Voria ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης, ο Οργανισμός αναμένει απάντηση από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, τόσο για τις γραμμές που θα επιστρέψουν στην κυκλοφορία μεταμεσονύχτια, όσο και για τη χρηματοδότησή τους.

Αρχές Νοεμβρίου ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ είχε καταθέσει στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, δύο προτάσεις για την επιστροφή ορισμένων νυχτερινών δρομολογίων. Συγκεκριμένα, ο Οργανισμός είχε προτείνει να επαναφέρει στους δρόμους, εκτός από τη γραμμή 78Ν που εξακολουθεί να κυκλοφορεί, τις γραμμές 27 της Σταυρούπολης και 14 της Άνω Τούμπας. Το δεύτερο σενάριο προέβλεπε την εκ νέου δρομολόγηση των γραμμών 27, 14 και 3. Παράλληλα, από την πλευρά του ο δήμος και συγκεκριμένα, ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα κυκλοφορίας του δήμου Θεσσαλονίκης Γιώργος Δημαρέλος κατέθεσε πρόταση για τη δρομολόγηση μιας νέας γραμμής, που θα καλύπτει όλη την οδό Λαγκαδά, την Εγνατία και την οδό Λαμπράκη, με τα λεωφορεία να κυκλοφορούν έως τις 02.00 και τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται κάθε μισή ώρα. Τη συγκεκριμένη πρόταση ο κ. Στεφανίδης  τη χαρακτηρίζει ως θετική.

Στο τραπέζι του διαλόγου, ο ΟΑΣΘ έθεσε το θέμα της χρηματοδότησης των γραμμών, οι οποίες κοστολογούνται περί τα 1,2 εκατ. ευρώ. Ο Οργανισμός ζήτησε να συμβάλουν στη χρηματοδότησή τους οι δήμοι, από τους οποίους θα διέρχονται οι λεωφορειακές γραμμές για τα μεταμεσονύχτια δρομολόγια.

Σύμφωνα με τον κ. Στεφανίδη, ο δήμαρχος θα αναλάμβανε να μιλήσει με τους δημάρχους Παύλου Μελά και Πυλαίας – Χορτιάτη για το θέμα της χρηματοδότησης. «Εγώ έδωσα τις προτάσεις μου στο δήμαρχο και ζήτησα στο κόστος που θα έχει επιπλέον ο Οργανισμός από την επαναφορά κάποιων γραμμών για τα νυχτερινά δρομολόγια, να συμμετάσχουν και οι δήμοι. Να μην το αναλάβουμε όλο εμείς. Σ΄ αυτές τις γραμμές θα εξυπηρετούνται οι κάτοικοι αυτών των δήμων. Αυτοί πρέπει να μου απαντήσουν, εμείς είμαστε έτοιμοι» είπε χαρακτηριστικά στη Voria.gr ο κ. Στεφανίδης. Όπως είπε, «αν δεν συμμετάσχουν οι δήμοι, θα πάρει απόφαση με τη φθηνότερη λύση, αφού θα την επιβαρυνθεί μόνο ο Οργανισμός».

Εν αναμονή για τις κάρτες των ανέργων

Με βάση εισοδηματικά και οικογενειακά κριτήρια θα δίνει ο ΟΑΣΘ τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών στους ανέργους, οι οποίοι ανέρχονται στο νομό Θεσσαλονίκης σε 137.000.

Ο Οργανισμός εξασφάλισε από το ΕΣΠΑ το ποσό που θα διατεθεί για τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων. «Για την εξασφάλιση δωρεάν κάρτας μετακινήσεων οι άνεργοι πολίτες δεν θα πρέπει να διαθέτουν εισοδήματα από άλλες πηγές, ενώ θα λαμβάνεται υπόψη και η οικογενειακή κατάσταση των ανέργων. Θα ζητάτε το εκκαθαριστικό σημείωμα της προηγούμενης χρονιάς. Όλα θα γίνουν σε συννενόηση με το υπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας» τόνισε ο κ. Στεφανίδης, ο οποίος αναμένει σύντομα να εκταμιευθούν τα 5 εκατ. ευρώ.

Επίσης, μέρος των 5 εκατ. ευρώ ο Οργανισμός θα τα διαθέσει για την κάλυψη του κόστους των προστίμων, τα οποία επιβάλλονται στους άνεργους που έπιαναν οι ελεγκτές χωρίς επικυρωμένο εισιτήριο και στη συνέχεια διαγράφονταν με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας. Για τα θέματα του Οργανισμού, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ έχει ζητήσει συνάντηση με τον νέο αναπληρωτής υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπρίντζη.  

Από 1η Μαρτίου έρχονται αλλαγές στα δρομολόγια

Στην επανεξέταση και στον επαναπροσδιορισμό των δρομολογίων προχωρά ο ΟΑΣΘ, με τον πρόεδρο Χρήστο Στεφανίδη να εκτιμά ότι οι αλλαγές θα ισχύσουν πιθανότητα από την 1η Μαρτίου. Όπως δήλωσε ο ίδιος, έχει ήδη δώσει εντολή στη Διεύθυνση Κινήσεων του Οργανισμού για να προχωρήσουν σε νέο προγραμματισμό των δρομολογίων. «Όταν ψηφίστηκε ο τελευταίος νόμος τον Αύγουστο του 2014 για τον ΟΑΣΘ, δεν προλάβαινε ο Οργανισμός να προγραμματίσει με λεπτομέρεια τα δρομολόγια, που θα ξεκινούσαν από 1η Σεπτεμβρίου. Έγιναν γρήγορα και έγιναν λάθη. Θα διορθωθούν οι όποιες δυσλειτουργίες σε οποιαδήποτε γραμμή, σε όποιο δρομολόγιο» υπογράμμισε ο κ. Στεφανίδης.  

 

voria 


 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά