20/09/2024
         
Manos Manos Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014
Τοπικά
+ + -

Θεσσαλονίκη: Φρένο στο «ράβε - ξήλωνε» του δημόσιου χώρου

Να μπει τέλος στο «ράβε- ξήλωνε» του δημόσιου χώρου από τις εργασίες που εκτελούν Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας και ιδιωτικές επιχειρήσεις, δημιουργώντας συχνά κομφούζιο στην καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης, επιδιώκει να βάλει ο κεντρικός δήμος.
 
Σκοπός της δημοτικής αρχής, όπως διεμήνυσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς, είναι να μη δημιουργούνται προβλήματα στις δομές, να σταματήσουν τα φαινόμενα κακοτεχνιών αλλά και να διασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρον.
 
Κοινή είναι η διαπίστωση ότι οι Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας και ιδιωτικές επιχειρήσεις(κυρίως τηληεφωνίας), συνηθίζουν να δημιουργούν αρκετά προβλήματα στη λειτουργικότητα της πόλης, όταν εκτελούν εργασίες σε δρόμους και πεζοδρόμια.
 
Για το θέμα ο αρμόδιος αντιδήμαρχος συναντήθημε στις 4 Οκτωβρίου με εκπροσώπους της ΔΕΗ, της ΕΥΑΘ, του ΟΤΕ καθώς και των εταιρειών τηλεφωνίας. Κατά τη συνάντηση ο κ. Παππάς έθεσε ένα πλαίσιο για το πώς θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα.
 
Συγκεκριμένα, ζήτησε να λαμβάνονται μέτρα ασφαλείας κατά την εκτέλεση των έργων, να πραγματοποιείται έντεχνη αποκατάσταση των σημείων όπου γίνονται εργασίες, να αναπτυχθεί ηλεκτρονική επικοινωνία των υπηρεσιών του δήμου με τους εμπλεκόμενους και να υπάρχει προγραμματισμός και συντονισμός των υπηρεσιών. «Θα αυστηροποιήσουμε τις διαδικασίες, και εάν δεν τηρούν τα μέτρα που τους ζητήσαμε, θα αναγκαστούμε να πάρουμε και τις εγγυητικές που καταθέτουν, προκειμένου να διασφαλίσουμε το δημόσιο συμφέρον» τόνισε στη Voria.gr ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς.
 
Στο μεταξύ, η δημοτική αρχή απέστειλε έγγραφο στον ΟΑΣΘ και το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), καλώντας αμφότερους να συγχρηματοδοτούν τα έργα που εκτελούνται για την κατασκευή και συντήρηση των λεωφορειολωρίδων.
 
«Επειδή με τις διατάξεις του άρθρου 143, παρ. 9 του Ν.4070/12 (ΦΕΚ 82/Α΄/10-4-2012), που τροποποιεί το άρθρο 52 του ΚΟΚ που κυρώθηκε με τον Ν.2696/1999 (Α'57) προβλέπεται ρητώς η υποχρέωση συμμετοχής του ΣΑΣΘ σε ποσοστό 50% στις δαπάνες συντήρησης των λωρίδων οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων, παρακαλούμε για τη συγχρηματοδότηση του παραπάνω προβλεπόμενου έργου του δήμου Θεσσαλονίκης με το ποσό των 300.000 ευρώ», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην επιστολή του κ. Παππά προς τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Χρήστο Στεφανίδη.  
 
Σημειώνεται πως για τη νέα χρονιά ο δήμος αναμένεται να πραγματοποιήσει έργα συντήρησης στις λεωφορειολωρίδες προϋπολιγισμού 600.000 ευρώ.
 
 
 
voria 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά