Όπως λέει ο ίδιος στη Voria.gr, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού μελετούν τα δρομολόγια, προκειμένου να κρίνουν σε ποια πραγματοποιούνται οι περισσότερες ακυρώσεις εισιτηρίων, και άρα είναι πρόσφορο να επαναλειτουργήσουν. «Βλέπουμε ποιες γραμμές αξίζει να επαναφέρουμε και πώς θα βγει το κόστος. Μόλις καταλήξουμε θα περάσουμε την πρόταση από το ΔΣ και θα παρουσιάσουμε το νέο πρόγραμμα στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης», αναφέρει.
Σύμφωνα με τον κ. Στεφανίδη, ο στόχος είναι να μειωθεί το κόστος λειτουργίας των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων περίπου στο 1 εκατ. ευρώ ετησίως, από 2,6 εκατ. ευρώ που ήταν μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου. Το εν λόγω κόστος θα καλυφθεί αποκλειστικά από τους μετόχους του Οργανισμού, καθώς δεν θα υπάρχει επιδότηση από το κράτος.
Ενδιαφέρον από την Crazy Holidays
Το κενό που έχει δημιουργηθεί από την κατάργηση των νυχτερινών δρομολογίων επιχειρεί να καλύψει η Crazy Holidays, η οποία έχει καταθέσει αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών, όπου εκφράζει ενδιαφέρον για τη διεξαγωγή των εν λόγω δρομολογίων και ζητεί να ενημερωθεί για τη νομότυπη αδειοδότηση του έργου της αστικής συγκοινωνίας στον νομό Θεσσαλονίκης.