Ωστόσο, όπως εξήγησε στη Voria.gr ο κ. Αλέξανδρος Μήλιος, προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος & Υποδομών της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, υπάρχει περίπτωση το έργο να μείνει ημιτελές.
«Μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί και παραδοθεί περίπου 9 χλμ. οδού, από Ποτίδαια μέχρι το πρώτο σηματοδότη για το συγκρότημα του ΣΑΝΗ. Οι εργασίες συνεχίζονται και το έργο θα έχει ολοκληρωθεί οπωσδήποτε πριν το τέλος 2015, αλλά όχι πριν την ερχόμενη καλοκαιρινή περίοδο» είπε ο κ. Μήλιος συμπληρώνοντας:
«Όμως ο Δήμος Κασσάνδρας θέτει ζήτημα προσβολής του περιβάλλοντος και αντιδρά στην κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου στην Κασσανδρεία κι αυτό επειδή το συγκεκριμένο υποέργο συνδέεται με τη συνέχιση του άξονα, ως το Πευκοχώρι, με μεσόγεια χάραξη».
Πηγές, που έχουν πρόσβαση στα πράγματα, υποστηρίζουν πως οι αντιδράσεις συνδέονται με τοπικά οικονομικά συμφέροντα, αφού με τη μεσόγεια χάραξη δεν θα περνά από τους παραθαλάσσιους οικισμούς πριν το Πευκοχώρι.
Όσο όμως υπάρχουν αντιδράσεις, η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, που είναι και ο φορέας του έργου, αναγκάσθηκε να ζητήσει από τους μελετητές του τμήματος Κασσανδρεία-Πευκοχώρι να σταματήσουν, μέχρι να καταλήξουν οι σχετικές συζητήσεις. Το όλο θέμα είναι κρίσιμο, γιατί αν δεν αρθούν οι επιφυλάξεις της δημοτικής αρχής Κασσάνδρας, θα στενέψουν επικίνδυνα τα χρονικά περιθώρια ένταξης του Κασσανδρεία – Πευκοχώρι στο ΣΕΣ 2014-2020, ενώ βεβαίως θα μείνει εκτός της εν εξελίξει εργολαβίας ο ανισόπεδος κόμβος στη Κασσανδρεία.
Να σημειωθεί ότι το τμήμα από Κασσανδρεία ως Πευκοχώρι, με το υφιστάμενο δίκτυο, είναι μήκους 23,4 χλμ. και βάσει προμελέτης το έργο προϋπολογίζεται στα 80 εκατ. ευρώ.