20/09/2024
         
Manos Manos Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014
Τεχνολογία
+ + -

4 λόγοι που δεν ενδιαφέρεται κανείς για τα smartwatches

 Τα smartwatches ή ελληνιστί τα έξυπνα ρολόγια είναι το νέο εν δυνάμει τρεντ της αγοράς, με τις εταιρείες να ακονίζουν τα μαχαίρια τους για το ποια θα ξεκινήσει πιο δυναμικά. Ωστόσο εμάς μας ενδιαφέρει;

Με την παρουσίαση του Android Wear από την Google, θεωρήσαμε πως και ποιος δεν θα «καιγόταν» να αποκτήσει ένα ντιζαϊνάτο ρολόι το οποίο θα κάνει και τηλέφωνα, και θα υπακούει σε φωνητικές εντολές; Τελικά μάλλον δεν ενδιαφέρει κανέναν....

Σύμφωνα με την έρευνα που έκανε το FindTheBest, οι χρήστες περισσότερο ενδιαφέρονται για ρολόγια γυμναστικής (για να κρατούν τον χρόνο των σετ τους ή της διαδρομής τους) παρά για έξυπνα ρολόγια. Ανάμεσα σε μία γκάμα από εκτυπωτές, laptop, επεξεργαστές και κάθε είδους γκάτζετ, ο κόσμος έψαξε για smartphones, για υπολογιστές μέχρι και για τα άσχημα ακουστικά Bluetooth... Όχι όμως για έξυπνα ρολόγια.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Τα έξυπνα ρολόγια είναι χοντρά

Σύμφωνα με το WatchStation, ο μέσος όρος πάχους ενός συνηθισμένου ρολογιού καρπού είναι τα 8-12 χιλιοστά. Οτιδήποτε μεταξύ 6-8 είναι λεπτό, ενώ πάνω από τα 10 είναι παχύ. Μπορεί για τον γκατζετάκια να παίζει ρόλο το εσωτερικό ενός smartwatch, ωστόσο η μάζα των καταναλωτών δεν είναι γκατζετάκηδες. Έτσι οτιδήποτε παχύ χοντρό και μη ντιζαϊνάτο δεν έχει απήχηση... (και δεν θα έπρεπε να έχει).

Τα έξυπνα ρολόγια είναι ακριβά

Για τα κλασσικά ρολόγια, οι τιμές είτε είναι πολύ χαμηλές, ελάχιστα ευρώ, είτε απλησίαστες (βλ. Rolex). Τότε ποιο είναι το πρόβλημα με τα έξυπνα ρολόγια; Οι καταναλωτές είναι κατά κύριο λόγο μοιρασμένοι στις δύο τιμολογιακές αυτές κατηγορίες. Η μεγάλη μάζα δεν αγοράζει αυτά που βρίσκονται ανάμεσα. Τα έξυπνα ρολόγια όμως βρίσκονται ανάμεσα. Έτσι ένα smartphone αξίας 250 ευρώ θεωρείται πανάκριβο, αφού ο καταναλωτής θεωρεί κατά κύριο λόγο πως αγοράζει ρολόι και όχι ένα έξυπνο-κάτι... Έτσι ενώ η τιμή είναι ακριβή για την μεσαία τάξη για τους πλουσίους δεν είναι τίποτα.. Έλα μου ντε όμως που οι πλούσιοι δεν θέλουν να έχουν ένα παχύ (λόγος ένα) ρολόι το οποίο θα δονείται και θα κουδουνίζει με κάθε νέα ενημέρωση στο Facebook ή το Twitter...

Όσο περισσότερη μπαταρία, τόσο λιγότερη «εξυπνάδα»

Στην αγορά επικρατεί ένα ρητό: Όσο μεγαλύτερη διάρκεια έχει η μπαταρία ενός smartwatch τόσο «χαζό» είναι. Ένα βασικό χαρακτηριστικό των παραδοσιακών ρολογιών είναι πως δεν χρειάζονταν συχνά ρολόγια. Τώρα με τα έξυπνα, και την χρήση που θα έχουν θα πρέπει ο κάτοχος να τα βγάζει κάθε τόσο προκειμένου να τα φορτίζει... Ωστόσο ορισμένα που έχουν μπαταρίες που διαρκούν έως και μήνες, όπως το Citizen Eco-Drive Proximity και το ConnecteDevice Cookoo τα χαρακτηριστικά τους είναι τέτοια που δεν τα λες και... έξυπνα.

Οπότε τι smartphone τι smartwatch, η ιεροτελεστία με την βραδινή φόρτιση δεν θα ξεχαστεί..

Τα έξυπνα ρολόγια δεν έχουν λόγο ύπαρξης

Τα έξυπνα ρολόγια δεν έχουν λόγο ύπαρξης

Εάν προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε το λόγο ύπαρξης ενός έξυπνου ρολογιού, μπερδευόμαστε. Τι το κάνει απαραίτητο; Η φωνητική εντολή; η ασφάλεια στην οδήγηση; Η μη επαφή του με το κεφάλι μας; Ή ότι θα βλέπουμε τις ενημερώσεις στο Facebook κατά τρία ολόκλρηα δευτερόλεπτα πιο γρήγορα;

Τα έξυπνα τηλέφωνα βασικά δεν λύνουν κανένα απολύτως από τα προβλήματά μας. Οι πρώτοι υπολογιστές ήταν επανάσταση. Τα πρώτα MP3 άλλαξαν τον τρόπο που ακούμε ακούγαμε μουσική. Τα smartphones επέτρεψαν στον κόσμο να κουβαλήσει μαζί του όπου κι αν είναι το ίντερνετ και κάθε προσωπικό του λογαριασμό και προφίλ. Έτσι το γεγονός πως τα έξυπνα ρολόγια δεν φαίνεται να απαντούν σε κανένα ερώτημα του καταναλωτή, τα καθιστά ανάξια ύπαρξης. Εντάξει θα ενθουσιαστούν οι γκατζετάκηδες. Αλλά πόσοι είναι αυτοί;...

koolnews 


 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά