23/09/2024
         
Manos Manos Παρασκευή, 30 Μαΐου 2014
Οικονομία   Τοπικά
+ + -

Ξεπέρασε τον Πειραιά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Σε μια εξέλιξη που δείχνει να μην είναι συγκυριακή η ΟΛΘ ΑΕ, διαχειρίστρια του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, εμφάνισε κερδοφορία υψηλότερη από αυτή της ΟΛΠ ΑΕ στον Πειραιά κατά το πρώτο τρίμηνο.  

Συγκεκριμένα τα προ φόρων κέρδη της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκαν στα 6,258 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 3,91% έναντι των 6,022 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Την ίδια ώρα η ΟΛΠ ΑΕ ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων 658 χιλιάδων ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2014.

Τα λειτουργικά κέρδη στη Θεσσαλονίκη αυξήθηκαν σε σχέση με πέρσι κατά 20,47% κι έφτασαν στα 6.379.963 ευρώ και τα μετά από φόρους αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 4,635 εκατ. ευρώ όταν τα μετά φόρων κέρδη της ΟΛΠ ΑΕ ήταν το ίδιο διάστημα (α τρίμηνο 2014) 1,036 εκατ. ευρώ. 

Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε επίσης στα 12,840 εκατ. ευρώ (+4,34%) έναντι των 12,306 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2013. Οικονομικοί αναλυτές επισημαίνουν πως ο κύκλος εργασιών στη Θεσσαλονίκη είναι άμεσα συγκρίσιμος πλεον με τον Πειραιά εάν εξαιρεθούν τα έσοδα που έχει ο ΟΛΠ από την σύμβαση παραχώρησης των προβλητών ΙΙ και III στην θυγατρική της Cosco ΣΕΠ AE και τα οποία ήταν φέτος στο πρώτο τρίμηνο και πάλι αυξημένα στα 7,899 εκατ. ευρώ από 7,383 πέρυσι. Χωρίς αυτά τα 7,89 εκατ. ο κύκλος εργασιών του Πειραιά διαμορφώνεται στα 14,82 εκατ. ευρώ (22,721 εκατ. μειον 7,899). 

Ο Στυλιανός Αγγελούδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, εκτιμά πως η βελτίωση του κλίματος στην οικονομία σε συνδυασμό με την ενίσχυση των υποδομών και των συνεργασιών της εταιρείας όπως αυτή για την σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένος με τις βαλκανικές πρωτεύουσες προοιωνίζουν μια καλή συνέχεια. «Το διαμετακομιστικό εμπόριο και οι μεταφορές είναι για την ευρύτερη Κεντρική Μακεδονία τομείς που μπορούν να στηρίξουν μια σταθερή ανάπτυξη», αναφέρει χαρακτηριστικά.
 
Από την δραστηριότητα του πρώτου τριμήνου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ξεχωρίζουν η αύξηση κατά 16,41% στη διακίνηση των κοντέινερς και η αύξηση πωλήσεων τόσο στον Επιβατικό Σταθμό όσο και στον τομέα Εκμετάλλευσης χώρων. Μείωση 7% παρουσίασαν πάντως οι πωλήσεις του Συμβατικού λιμένα. Το γενικό φορτίο αυξήθηκε κατά 2,93%, ενώ το ξηρό χύδην φορτίο κατέγραψε μείωση 9,34%.



capital

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά