23/09/2024
         
Manos Manos Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014
Οικονομία
+ + -

Η τηλεματική δίνει λύση στη μάχη κατά της λαθρεμπορίας καυσίμων

Ένα πρόσθετο εργαλείο στην καταπολέμηση της λαθρεμπορίας καυσίμων έχει αναπτύξει η Telelog, ένα ολοκληρωμένο προϊόν με το οποίο μπορεί να ελεγχθεί η διακίνηση των καυσίμων από τα διυλιστήρια μέχρι τα πρατήρια καυσίμων και, ο πιο  κρίσιμος κρίκος στην εφοδιαστική αλυσίδα καυσίμων, το βυτιοφόρο.

«Η Telelog είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που έχει αναπτύξει μία τέτοια εφαρμογή, προϊόν που συνδυάζει την ογκομέτρηση καυσίμων από απόσταση και την παρακολούθηση βυτιοφόρων και φορτίων. Το προϊόν αυτό, αναπτύχθηκε στο πλαίσιο δράσεων που υποστήριξε το υπουργείο Μεταφορών  και μπορεί, να 'κουμπώσει' με το σύστημα παρακολούθησης εισροών- εκροών στα πρατήρια καυσίμων, για να καταστεί πραγματικά δυνατή η πάταξη του λαθρεμπορίου», τόνισε ο πρόεδρος της Telelog και του ομίλου της Link Technologies, Γιάννης Δαμιανός.

Η Telelog, που ιδρύθηκε πριν πέντε χρόνια σαν τεχνοβλαστός του Πανεπιστημίου Αθηνών, ελέγχεται σε ποσοστό 70% από τη Link Technologies και ασχολείται ειδικότερα με εφαρμογές ασύρματης τηλεμετρίας και εκτυπώσεων ασφαλείας.

Η αγορά καυσίμων δεν θα ελεγχθεί, εάν δεν ελεγχθεί και η διακίνηση με τα βυτιοφόρα,  είπε στη Voria.gr o πρόεδρος της Ένωσης Πρατηριούχων Νομού Θεσσαλονίκης, Σπύρος Μελίδης. Η εγκατάσταση στα πρατήρια του συστήματος εισροών – εκροών δεν αρκεί. Με την εξίσωση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης με το κίνησης (σ.σ στο 80%), έχει ανοίξει διάπλατα η πόρτα για τη λαθρεμπορία στο ναυτιλιακό, ενώ αποτελεί κοινή γνώση ότι στη χώρα υπάρχουν χιλιάδες δεξαμενές καυσίμων αδήλωτες, σε εργοτάξια, χωράφια, μεταφορικές εταιρείες, πρόσθεσε ο κ. Μελίδης.

Εάν δεν καταγράφονται οι ποσότητες που παραλαμβάνουν τα βυτιοφόρα και δεν παρακολουθούνται οι παραδόσεις και παραλαβές καυσίμων, δεν θα ελεγχθεί η παράνομη διακίνηση. Άλλωστε και για τη λαθραία μεταφορά ναυτιλιακού με σλέπια, πάλι απαραίτητος κρίκος για τη διοχέτευση των καυσίμων στη ξηρά, είναι τα βυτιοφόρα.

«Η πρόταση της Telelog προβλέπει την  μέτρηση των προς παράδοση καυσίμων, στα διυλιστήρια, με μία βέργα που θα κάνει ηλεκτρονικά την καταγραφή και οι μετρήσεις θα περνούν σε μια συσκευή μεταφοράς δεδομένων. Τα στοιχεία αυτά θα συγκεντρώνονται σε κέντρο ελέγχου στο οποίο θα έχουν πρόσβαση το ΥΠΕΚΑ, η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών και η Telelog. Επιπλέον, το πρόγραμμα, εκτός από την παρακολούθηση των φορτίων, προβλέπει και την παρακολούθηση μέσω GPS, των διαδρομών που θα εκτελούν τα φορτηγά», εξήγησε ο κ. Δαμιανός.

Η καταπολέμηση του λαθρεμπορίου απαιτεί να γίνει υποχρεωτική η εγκατάσταση μίας τέτοιας ολοκληρωμένης εφαρμογής. Μάλιστα η Πολιτεία θα μπορούσε να διευκολύνει τους βυτιοφορείς, εντάσσοντας την προμήθεια και λειτουργία ενός τέτοιου συστήματος, σε πρόγραμμα που θα προβλέπει την επιδότηση των αυτοκινητιστών ώστε να μειωθεί το κόστος.

Να σημειωθεί ότι την περίοδο αυτή, η Telelog δίνει μεγάλη έμφαση και στις λεγόμενες «ανέπαφες συναλλαγές», μέσω καρτών RFID. Oι συναλλαγές αυτές, που ήδη προωθούνται και από ελληνικές τράπεζες, γίνονται μέσω πλαστικών καρτών ( debit cards και όχι credit) αλλά  και συσκευών κινητών τηλεφώνων.
 
voria 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά