21/09/2024
         
alexis Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013
Τοπικά
+ + -

O όμιλος Φουρλή επενδύει 1,2 εκατ στο ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης

 Οι εργασίες ανακαίνισης του ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθούν το Μάρτιο του 2014. Αύξηση των Ρώσων πελατών

Μία εκτεταμένη ανακαίνιση του ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης, υλοποιεί ο όμιλος Φουρλή επενδύοντας 1,2 εκατ. ευρώ στο πρώτο κατάστημα της αλυσίδας με προϊόντα οικιακού εξοπλισμού που αναπτύσσεται από τη House Market σε Ελλάδα, αλλά και μέσω θυγατρικών σε Κύπρο και Βουλγαρία.

Το κατάστημα της Θεσσαλονίκης ήταν το πρώτο ΙΚΕΑ που άνοιξε στην Ελλάδα, το 2001 και οι χώροι των 20.000 τ.μ., είχαν ανάγκη ενός καλού lifting που συνδυάστηκε με την εισαγωγή νέων concepts όπως και με την παράλληλη ανάπτυξη της υπηρεσίας B2B για την εξυπηρέτηση των πελατών.

Να σημειωθεί ότι το κατάστημα της Θεσσαλονίκης, λόγω της θέσης του, έχει υπερτοπικό κοινό, καθώς εξυπηρετεί πελάτες από όλη την Κεντρική Μακεδονία, αλλά και επισκέπτες από τα Σκόπια, τη Σερβία, ενώ έχει καταγραφεί στη διάρκεια του καλοκαιριού, αύξηση του αριθμού των Ρώσων πελατών, που πραγματοποιούν αγορές για να εξοπλίσουν τις εξοχικές κατοικίες τους κυρίως στη Χαλκιδική.

Για τον όμιλο Φουρλή και ειδικότερα για τη House Market, το κατάστημα ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης, αποτελεί ένα σημαντικό επιχειρηματικό asset καθώς συμμετέχει με ποσοστό 25% στο τζίρο της αλυσίδας στην Ελλάδα, όπως είπε στη Voria.gr ο οικονομικός διευθυντής του Ομίλου Γεώργιος Αλεβίζος.

Η χρονιά για το κατάστημα Θεσσαλονίκης αλλά και για τα ΙΚΕΑ στην Ελλάδα, θα κλείσει βελτιωμένη σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις καθώς η μείωση αναμένεται να διαμορφωθεί σε μονοψήφιο ποσοστό σε σχέση με το 2012, όταν πέρυσι ήταν κοντά στο 17% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

«Η αγορά επίπλου και οικιακού εξοπλισμού στη χώρα μας, βρίσκεται στο 1/3 του μεγέθους που είχε το 2008. Η Ηοuse Market με τα ΙΚΕΑ, πάντοτε λαμβάνοντας υπόψη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, έχει επιτύχει μία πολύ καλύτερη πορεία αφού οι απώλειές μας σε πωλήσεις, σωρευτικά, είναι στο μισό της πτώσης που έχει διαγράψει η αγορά», τόνισε ο κ. Αλεβίζος.

Ειδικότερα, σε ότι αφορά την επένδυση στο κατάστημα Θεσσαλονίκης, οι εργασίες ανακαίνισης του ΙΚΕΑ, στο μεγαλύτερο μέρος τους πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2013 και πρόκειται να ολοκληρωθούν το Μάρτιο του 2014, καθώς εκτελούνται με το κατάστημα σε λειτουργία.

Μέχρι σήμερα έχει ανακαινισθεί η είσοδος, όλη η έκθεση επίπλων, μέρος του οικιακού εξοπλισμού, το κατάστημα Σουηδικών τροφίμων και το Exit Cafe. Επίσης ανακαινίστηκαν οι χώροι εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και οι χώροι του προσωπικού. Το νέο concept που έχει εισαχθεί είναι αυτό του «ειδικού χώρου στρωμάτων», ενώ έχει δημιουργηθεί ειδικός χώρος για την υπηρεσία B2B. H ανακαίνιση θα συμπεριλάβει το εστιατόριο και το τμήμα των κουζινών.

Ενδιαφέροντα ποιοτικά στοιχεία για τις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών, έδωσε στη Voria.gr η advertisement manager της εταιρείας, Νατάσα Χριστοφή.

«Περίοδος υψηλής επισκεψιμότητας για τα ΙΚΕΑ θεωρείται το δίμηνο που διανέμουμε τον κατάλογό μας, δηλαδή Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου, ενώ δυνατό από την άποψη των πωλήσεων, είναι το τελευταίο τετράμηνο του χρόνου. Οι καταναλωτές έρχονται σε εμάς γενικά για τις αγορές τους για το σπίτι, ενώ περισσότερο προτιμούν τους καναπέδες, τα έπιπλα υπνοδωματίου, τα είδη διακόσμησης, τα λευκά είδη και τα υφάσματα».

Η κρίση, έχει επηρεάσει τη συμπεριφορά και τις επιλογές των καταναλωτών και όπως εξήγησε η κ. Χριστοφή «οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές κυρίως για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Έτσι υπάρχει μία μείωση κατανάλωσης ανά πελάτη κυρίως στα τεμάχια που αγοράζει. Οι καταναλωτές στρέφονται σε προϊόντα που συνδυάζουν χαμηλή τιμή με υψηλή αξία. Το κριτήριο της χαμηλής τιμής έχει αλλάξει στην περίοδο της κρίσης. Τώρα οι πελάτες δεν θέλουν να αγοράσουν κάτι που δεν θα κρατήσει, ακόμα κι αν δώσουν λίγα χρήματα. Θέλουν αυτό που θα  πάρουν να αποτελεί μία έξυπνη αγορά που θα έχει διάρκεια ζωής και προσιτή τιμή».
 
 
 
 
 
voria 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά