22/09/2024
         
alexis Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2012
Διάφορα
+ + -

Βυθισμένοι στην απαισιοδοξία οι Έλληνες, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen

"Βουτιά" της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα κατέγραψε η τελευταία έρευνα της Nielsen, που αφορά το τέταρτο τρίμηνο του 2011. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι πολίτες "βλέπουν" παράταση της ύφεσης, τους επόμενους μήνες, με έναν στους τρεις να δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών.

Ειδικότερα, στην Ελλάδα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης σημείωσε πτώση 10 μονάδων, φτάνοντας στις 41, στα ιστορικά χαμηλότερα επίπεδά του, ενώ ο παγκόσμιος δείκτης ανέβηκε κατά μία μονάδα, φτάνοντας τις 89. Στην Ευρώπη, η καταναλωτική εμπιστοσύνη μειώθηκε σε 24 από τις 27 χώρες, πέφτοντας, για πρώτη φορά, τα τελευταία χρόνια, στις 71 μονάδες.

Όπως επισημαίνεται, οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2011, αναζωπύρωσαν την ανασφάλεια και την απαισιοδοξία των καταναλωτών. Τα θετικά νέα έρχονται από τις δύο μεγαλύτερες οικονομίες του πλανήτη, τις ΗΠΑ και την Κίνα, οπού η καταναλωτική εμπιστοσύνη επανήλθε στα επίπεδα των αρχών του 2011.

Στο δείκτη της παγκόσμιας καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen, οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας.  

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά