22/09/2024
         
Manos Manos Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013
Τοπικά
+ + -

Με σύμμαχο τα social media η τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Ειδικές δράσεις για την προβολή της Θεσσαλονίκης και ολόκληρης της Βόρειας Ελλάδας σχεδιάζει το υπουργείο Τουρισμού, όπως ανέφερε η αρμόδια υπουργός, Όλγα Κεφαλογιάννη, εγκαινιάζοντας την 29η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2013 που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη.
 
Σύμφωνα με την κα Κεφαλογιάννη, το υπουργείο προωθεί στοχευμένα προγράμματα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις φυσικές ομορφιές της Μακεδονίας και της Θράκης.
 
«Σύμμαχός μας σε αυτή τη στοχευμένη εκστρατεία προβολής που ξεκινάμε είναι τα social media και το Διαδίκτυο. Είναι ένας χώρος που αξιοποιούμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό για να επιτύχουμε τους στόχους μας», συμπλήρωσε η υπουργός.
 
Όπως εξήγησε, σχεδιάζονται αυτόνομες ενέργειες για την προώθηση του τουριστικού ρεύματος στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα. «Η Θεσσαλονίκη διαθέτει σήμερα όλες εκείνες τις προϋποθέσεις για να γίνει ένας σημαντικός προορισμός city break. Διαθέτει ένα ισχυρό brand name που κάλλιστα μπορεί να την καταστήσει πόλο έλξης για μεγάλες τουριστικές αγορές. Με ιδιαίτερη ευκολία οι ξένοι επισκέπτες μπορεί να επισκεφτούν την πόλη για ένα Σαββατοκύριακο ή για επισκέψεις στην ευρύτερη περιφέρεια», τόνισε η υπουργός και ανακοίνωσε την ίδρυση γραφείου ΕΟΤ στην Κωνσταντινούπολη, που, όπως είπε, δημιουργεί το κατάλληλο έδαφος για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι.
 
«Την επόμενη εβδομάδα στην Κωνσταντινούπολη, διοργανώνεται μια σημαντική παρουσίαση του ελληνικού τουρισμού με έμφαση στο city break. Θα υπάρξει η δυνατότητα διμερών συναντήσεων, τόσο μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού των δύο χωρών, Ελλάδας και Τουρκίας, όσο και μεταξύ επιχειρηματιών του κλάδου. Η Θεσσαλονίκη σε αυτή τη συνάντηση, θα έχει τη θέση που της αναλογεί», σημείωσε.
 
Επιπλέον, έκανε ιδαίτερη μνεία στην παρουσία στην έκθεση της Ρωσίας και του αναπληρωτή επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Τουρισμού κ. Evgeniy Pisarevskiy, με τον οποίο θα έχει συνάντηση. «Μετά από πολλά χρόνια απουσίας, το Ρωσικό περίπτερο σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στις τουριστικές σχέσεις των δύο χωρών. Σύντομα τα αποτελέσματα αυτής της παρουσίας θα είναι ορατά σε όλους», πρόσθεσε.
 
Τέλος, η κα Κεφαλογιάννη σημείωσε ότι η φετινή χρονιά κλείνει με θετικό πρόσημο για τον τουρισμό, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο τουρισμός αποτελεί ένα δυναμικό κλάδο που μπορεί να προσφέρει τεράστια οφέλη σε όλο το φάσμα της οικονομίας.
 
«Οι αφίξεις το 2013 είναι αυξημένες σε σύγκριση με τη περσινή χρονιά. Αισθητά αυξημένα ήταν και τα έσοδα από τις τουριστικές εισροές. Οι στόχοι οι οποίοι είχαν τεθεί στην αρχή της χρονιάς επετεύχθησαν. Για να έχουμε ένα καλύτερο 2014 στο τουριστικό τομέα, χρειάζεται συλλογική προσπάθεια. Η ύπαρξη μιας κοινής γραμμής, μιας κοινής στρατηγικής είναι η αυτονόητη προϋπόθεση για να αναπτυχθεί σωστά η κάθε περιφέρεια, να αναπτυχθεί σωστά ολόκληρη η Ελλάδα», τόνισε.
 
 
voria 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά