25/09/2024
         
Manos Manos Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013
Οικονομία
+ + -

Αβέβαιο το μέλλον της Media Markt στην Ελλάδα

 Σε δύο στρατόπεδα έχει χωριστεί η διοίκηση της πολυεθνικής Media Markt- ελέω οικονομικής κρίσης- αναφορικά με το μέλλον της εταιρίας.

Η μια πλευρά τονίζει επιτακτικά ότι πρέπει να κλείσουν τα καταστήματα της αλυσίδας και να διαχειρίζονται όλο το εμπόρευμα μόνο μέσω internet, ενώ η άλλη πλευρά ισχυρίζεται ότι …» κρίση είναι και θα περάσει» και δεν πρέπει να χάσει η εταιρεία το μερίδιο αγοράς που έχει κατακτήσει ανά τον κόσμο στα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γερμανία, οι λογομαχίες ξεκίνησαν με την εξαγορά της εταιρείας Redcoon, η οποία κινείται αποκλειστικά στον χώρο των ιντερνετικών πωλήσεων με επιχειρηματικά παρακλάδια σε Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ιταλία, Δανία και Βέλγιο. Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, εξαιτίας της συγκεκριμένης αγοράς, «πάγωσε» η ανάπτυξη του δικτύου της Media Markt στη Γερμανία.
 
Το σίγουρο είναι ότι ο πολυεθνικός κολοσσός αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, όπως επιβεβαιώνει και το εξ’ολοκλήρου κλείσιμο της εταιρείας στην αγορά της Γαλλίας, απ’όπου και αποχώρησε.
 
Την ίδια στιγμή, οι όποιες αποφάσεις της διοίκησης σχετικά με το μέλλον της αλυσίδας, αναμφίβολα θα αφορά και την ελληνική θυγατρική, που επίσης αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά θέματα. Θυμίζουμε, ότι πέρυσι η ελληνική θυγατρική με τις ευλογίες και τα κεφάλαια της μητρικής είχε ολοκληρώσει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 53 εκατ. ευρώ προκειμένου να «κλείσει» τις…μαύρες τρύπες. Σήμερα, η εταιρεία διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά 10 καταστήματα και δεν είναι τυχαίο ότι «πάγωσε» μέχρι νεωτέρας, το αρχικό πλάνο.
 
 
 
trelokouneli 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά