22/09/2024
         
Manos Manos Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013
Οικονομία   Τοπικά
+ + -

Θεσσαλονίκη: Η Ηutchison θέλει το 74% του ΟΛΘ

Η Hutchison θέλει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, προτιμά από τη μερική παραχώρηση την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου που έχει μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ, δηλαδή το 74% των μετοχών , αλλά δεν θα περιμένει στο διηνεκές την ελληνική κυβέρνηση να αποφασίσει καθώς παράλληλα διερευνά και άλλα λιμάνια  στην νοτιο- ανατολική Ευρώπη.

Τα παραπάνω δήλωσε από το Λονδίνο, αποκλειστικά στη Voria.gr, ο διευθυντής ανάπτυξης της «Ηutchison Westports», θυγατρικής της «Hutchison Whampoa», Ίαν Γουάτιγκτον.

Ο κ. Γουάτιγκτον, τόνισε ότι η «Hutchison» έχει επανειλημμένως εκδηλώσει το ενδιαφέρον και ότι από πλευράς της δεν έχει λόγο να επανέλθει στο θέμα. «Επισκέφθηκα τον πρωθυπουργό, τον κ. Σαμαρά, συναντήθηκα με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Βενιζέλο, μίλησα με τους επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, στη Θεσσαλονίκη συναντήθηκα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου τον κ. Μπακατσέλο αλλά και το δήμαρχο τον κ. Μπουτάρη, ο οποίος μάλιστα δήλωσε ότι δεν υποστηρίζει κάποιο συγκεκριμένο τρόπο ιδιωτικοποίησης του λιμανιού» και πρόσθεσε:

«Γνωρίζουμε ότι το ΤΑΙΠΕΔ υποστηρίζει την πώληση του 74%, αλλά το ζήτημα είναι πολιτικό. Η κυβέρνηση θα πρέπει να αποφασίσει αν θα επιλεγεί η μερική παραχώρηση ή η ολική ή ακόμη, η απευθείας πώληση των μετοχών. Το θέμα είναι πολιτικό γιατί οπωσδήποτε ρόλο παίζει η αντίθεση της αντιπολίτευσης και ορισμένων φορέων».

Για το κορυφαίο στέλεχος της Hutchison, o ναυτιλιακός κολοσσός, από τον προηγούμενο ακόμη διαγωνισμό παραχώρησης του 6ου προβλήτα, έχει δείξει ότι ενδιαφέρεται ζωηρά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Και ενδιαφέρεται, γιατί όπως είπε ο κ. Γουάτιγκτον, η αγορά της νοτιο- ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων έχει σημαντική αναπτυξιακή προοπτική.
 
Ειδικότερα η Θεσσαλονίκη, έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης της εμπορευματικής κίνησης. Το ίδιο ισχύει και για το λιμάνι, όπου η κίνηση είναι σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τα δυνητικά, αφ' ενός λόγω της οικονομικής κρίσης και, αφ' ετέρου, λόγω του ανεπαρκούς «commercial marketing», δηλαδή της προβολής και της προώθησης του λιμανιού μέσα από ένα ευρύτερο δίκτυο διακίνησης εμπορευμάτων.
 
 
Άννη Καρολίδου
voria 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά