22/09/2024
         
Paris Paris Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013
Τοπικά
+ + -

Η δημοτική αστυνομία "έφυγε" το κυκλοφοριακό επανήλθε

 Εποχές... προ κρίσης θυμίζει η κυκλοφορία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Το κυκλοφοριακό, έπειτα από μία ανάπαυλα ορισμένων ετών, λόγω της οικονομικής κρίσης που είχε ως συνέπεια τη μείωση των μετακινήσεων, επανήλθε δριμύτερο!

Οχι, δυστυχώς, δεν επήλθε η ανάπτυξη. Ούτε ο αριθμός των μετακινήσεων γιγαντώθηκε και πάλι, όπως συνέβαινε στα... χρόνια της αφθονίας, οπότε το ελλιπές οδικό δίκτυο της Θεσσαλονίκης ασφυκτιούσε από τα ΙΧ. Η ουσιαστική κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας συνέτεινε στο να δημιουργηθεί... χάος στους δρόμους της πόλης.

Πιο συγκεκριμένα, οι πολίτες που ούτως ή άλλως στάθμευαν όπου τους βόλευε, χωρίς το φόβο της Δημοτικής Αστυνομίας έχουν χάσει το μέτρο και κυριολεκτικά παρκάρουν όπου τους καπνίσει.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο το τελευταίο χρονικό διάστημα συμβαίνει κατ' επανάληψη, είναι ότι σε κάποια σημεία η οδός Β. Ολγας απομένει με μόλις μία λωρίδα κυκλοφορίας! Πώς; Στα δεξιά, στη λεωφορειολωρίδα, σταθμεύουν τα ταξί. Στα αριστερά σταθμεύει όποιος προλάβει. Και μετά αρχίζουν τα διπλοπαρκαρίσματα. Και σε κάποια σημεία, ορισμένοι, επιδεικνύοντας μεγάλο θράσος, σταθμεύουν σε τρίτη σειρά! Ετσι η Β. Ολγας, που υπό φυσιολογικές συνθήκες αποτελεί τον άξονα εισόδου στο κέντρο της πόλης από την ανατολική Θεσσαλονίκη, μετατρέπεται σε δρόμο... μαρτυρίου.

Και φυσικά οι ταχύτητες χελώνας, το συνεχές σταμάτα - ξεκίνα των αυτοκινήτων, ο εκνευρισμός των οδηγών, δίνουν και παίρνουν. Μαζί τους η εκπομπή ρύπων από τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, αλλά και οι χαμένες ώρες στους δρόμους.

Και βέβαια η Β. Ολγας δεν αποτελεί το μοναδικό δρόμο όπου επικρατεί μπάχαλο. Ετσι, ανάλογη είναι η κατάσταση σε όλους τους κεντρικούς οδικούς άξονες, όπως η Τσιμισκή, η Ερμού, η Μητροπόλεως, η Λεωφόρος Νίκης, αλλά και οι κάθετες οδοί.

Η Τροχαία

Το μπάχαλο που επικρατεί στους δρόμους παραδέχεται και ο διευθυντής της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Θόδωρος Τυριακίδης, ως συνέπεια της απουσίας των δημοτικών αστυνομικών. Κι αυτό καθώς στο κέντρο της πόλης οι παράνομες σταθμεύσεις αποτελούσαν δικό τους καθήκον.

Οπως αναφέρει στον Αγγελιοφόρο της Κυριακής ο διευθυντής της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, το κυκλοφοριακό θα υπάρχει ως πρόβλημα όσο κι αν ενισχυθεί η αστυνόμευση, όσο οι ίδιοι οι πολίτες δε βοηθούν, όσο σταθμεύουν όπου θέλουν, χωρίς να λογαριάζουν αν πρόκειται για ράμπα αναπήρων, για διάβαση πεζών, για στάση λεωφορείου ή ό,τι άλλο.

Ο κ. Τυριακίδης προαναγγέλλει πάντως ότι μετά την Εκθεση θα ενισχυθεί το πρώτο τμήμα Τροχαίας Θεσσαλονίκης, το οποίο έχει στην ευθύνη του ένα μεγάλο κομμάτι του κέντρου της πόλης, με τροχονόμους από τα περιφερειακά γραφεία. «Παντού έχουμε ελλείψεις, αφού οι οι οργανικές θέσεις είναι περισσότερες από το προσωπικό, το οποίο πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες αστυνόμευσης 24 ώρες το 24ωρο, επτά μέρες την εβδομάδα. Ωστόσο θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις εκ των έσω, από τα τμήματα της Λητής, της Χαλκηδόνας, της Θέρμης και των Μαλγάρων», υπογραμμίζει ο κ. Τυριακίδης.

 

 

 

 

thestival 


 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά