25/09/2024
         
Manos Manos Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013
Οικονομία   Πολιτικά
+ + -

Ποιοι είναι οι επτά ενδιαφερόμενοι για τα περιφερειακά αεροδρόμια

Επτά υποψήφιοι  από τους έντεκα υποψήφιους, πήραν το πράσινο φως και συνεχίζουν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την διεκδίκηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.

Τα ονόματα των «επτά» δεν ανακοινώθηκαν από το Ταμείο, όμως σύμφωνα με πληροφορίες τέθηκαν  εκτός η τουρκική TAV, το σχήμα Global Liman Isletmeleri - Flughafen München, στο οποίο η τουρκική εταιρεία είχε την πλειοψηφία, το σχήμα Agrokor - Νοvaport Development και η ισραηλινή Engelinvest Israel Ltd.
 
Στην επόμενη λοιπόν φάση του διαγωνισμού συνεχίζουν οι παρακάτω επτά ενδιαφερόμενοι, σχήματα στα οποία συμμετέχουν και μεγάλες ελληνικές εταιρείες :
 
-Aeroport De La Cote d'Azur.
-Zurich Airport- J&P Avax.
-ΔΑΑ, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
-FRAPORT AG - Όμιλος Κοπελούζου.
-Vinci – Ελλάκτωρ.
-Corporation America – ΜΕΤΚΑ
-Advent.
 
Η καθυστέρηση στην προεπιλογή των υποψηφίων, πάει όλη τη διαγωνιστική διαδικασία πίσω, αφού προβλεπόταν βάσει χρονοδιαγράμματος ότι η παραχώρηση θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014.
 
Αυτοί οι επτά που επιλέχθηκαν, θα έχουν στο εξής πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία που αφορούν τους περιφερειακούς αερολιμένες και βεβαίως, από πλευράς κυβέρνησης και ΤΑΙΠΕΔ, ελπίζουν, ότι θα υπάρξουν δεσμευτικές προτάσεις και σοβαρά επενδυτικά σχέδια που θα τονώσουν την ανάπτυξη του τουρισμού και της οικονομίας της ελληνικής περιφέρειας γενικότερα.
 
Υπενθυμίζεται ότι η αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων προχωρά σε δύο ομάδες. Η Ομάδα Α περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας και η Ομάδα Β περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
 
Μέχρι τη δημοσίευση της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφοράς και ανάλογα με το ενδιαφέρον, που θα εκδηλωθεί, το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει μέχρι τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου για την Ομάδα Α και τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου για την Ομάδα Β.
 
Σύμφωνα με το σχεδιασμό, οι παραχωρησιούχοι, θα αναλάβουν τη διαχείριση για περίοδο 30-35 χρόνων και θα πρέπει να πραγματοποιήσουν επενδύσεις περίπου 220 εκατ. ευρώ στο διάστημα της πρώτης τριετίας.
 
 
 
 
voria 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά