22/09/2024
         
Manos Manos Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2013
Τοπικά
+ + -

Χωρίς προσωπικό κινδυνεύει να μείνει το «Μακεδονία»

Οριακά λειτουργεί το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, καθώς οι εργαζόμενοι από 280 άτομα που ήταν, έχουν μειωθεί στους 160 ενώ στην επόμενη 5ετία, με τις αποχωρήσεις, δεν θα μείνει ούτε το 40% του προσωπικού.

Τα παραπάνω δήλωσε στη Voria.gr o πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος,  τονίζοντας οι ελλείψεις προσωπικού στα περιφερειακά αεροδρόμια είναι τεράστιες και πως δεν μπορούν να καλυφθούν με προσωρινές, εσωτερικές, μετακινήσεις.

«Το αρμόδιο Υπουργείο, παρά τα όσα μας διαβεβαίωνε η διοίκηση της ΥΠΑ, επιδιώκει τη μείωση του προσωπικού κατά 300 άτομα. Αντιδράσαμε και τελικά πετύχαμε την αξιολόγηση του προσωπικού και των αναγκών της υπηρεσίας σε εξειδικευμένους εργαζομένους από επιτροπή του ΥΠΟΜΕΔΙ και του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Περιμένουμε την επιτροπή σήμερα – αύριο», είπε ο κ. Αλεβιζόπουλος.

Η ΟΣΥΠΑ υποστηρίζει ότι η Υπηρεσία, όχι μόνο δεν μπορεί να ...δώσει υπαλλήλους με το πρόγραμμα κινητικότητας, αλλά αντίθετα περιμένει να ενισχυθεί από το συγκεκριμένο πρόγραμμα καθώς έχει μεγάλες ανάγκες σε διάφορες τεχνικές ειδικότητες, προσωπικό που θα πρέπει να καταρτιστεί για να προσαρμοστεί στις ανάγκες της ΥΠΑ.
 
Τα αεροδρόμια, για τη λειτουργία τους σε 24ωρη βάση, είχαν διαχρονικά περί τις 3.300- 3.400 εργαζομένους. Εάν από το προσωπικό αφαιρεθούν με την κινητικότητα 300 άτομα, τότε ο συνολικός αριθμός θα πέσει στους 2.500 εργαζομένους.
 
«Έχουμε προτείνει η μείωση να καλυφθεί από τους πιλότους της παλιάς Ολυμπιακής, τους οποίους μετέφεραν στην ΥΠΑ, παρότι δεν μπορούν να έχουν πτητικό έργο. Πρόκειται σήμερα για 200 άτομα, που κάνουν διοικητικές εργασίες και, για άλλους περίπου 40 μηχανικούς αεροσκαφών. Η ΥΠΑ, δεν μπορεί να απασχολήσει όλο αυτό το προσωπικό με τα δύο αεροσκάφη που έχει και για τα οποία επαρκούν και με το παραπάνω οι 10 πιλότοι της Υπηρεσίας. Κατέληξε να έχει η ΥΠΑ 200 πιλότους, σήμερα, όταν μία αεροπορική εταιρεία με το πρόγραμμα της  Aegean, απασχολεί 160 πιλότους. Κρατάνε τους πιλότους της παλιάς Ολυμπιακής, με μισθούς των 3.000 ευρώ και θέλουν να διώξουν διοικητικούς της ΥΠΑ που αμείβονται με 1.200 ευρώ».
 
Ωστόσο, τα εργασιακά συνδέονται άμεσα με το ποιο θα είναι το μέλλον των αεροδρομίων της χώρας, στο πλαίσιο της σχεδιαζόμενης αποκρατικοποίησης και του πώς τελικά θα επιχειρηθεί η ανάπτυξη των αεροπορικών μεταφορών.
 
 
 
 
voria 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά