Η «Philoxenia» της Θεσσαλονίκης
Η Ελλάδα, ο τουρισμός και η «φιλοξενία» πρωταγωνιστούν στη Θεσσαλονίκη ως την Κυριακή, με τη διοργάνωση της 28ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της πόλης. Η Έκθεση λειτουργεί από χθες για τους εμπορικούς επισκέπτες, ενώ από αύριο, Σάββατο, θα είναι ανοιχτή και για το κοινό.
Με τη συμμετοχή οκτώ Περιφερειών (Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Βορείου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Ιόνιων Νήσων, Κεντρικής Μακεδονίας, Νοτίου Αιγαίου, Πελοποννήσου), πλήθους δήμων, επιμελητηρίων, ενώσεων, άλλων φορέων αλλά και ιδιωτών, η 28η «Philoxenia» θέτει ως στόχο την τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας και την προσέλκυση τουριστών από νέες αγορές.
Τοπικά προϊόντα της Καβάλας
Οι τοπικοί φορείς κάνουν αισθητή την παρουσία τους με τα γεμάτα εικόνες, γεύσεις και μυρωδιές stand τους. Φωτογραφίες και video της φυσικής ομορφιάς των διάφορων περιοχών της χώρας μας παρουσιάζονται σε αφίσες και οθόνες, ενώ τοπικά φαγητά και ποτά παρουσιάζονται στους επισκέπτες. Αισθητή είναι και η παρουσία του ιδιωτικού τομέα που στόχο έχει να έρθει σε επαφή με τους διεθνείς εμπορικούς επισκέπτες αλλά και να ενημερώσει το κοινό.
«Στραμμένη» στις ξένες τουριστικές αγορές, η Έκθεση φιλοξενεί περισσότερους από 100 εμπορικούς επισκέπτες από βαλκανικές χώρες, την Κίνα, την Ουκρανία, τη Ρωσία, την Τουρκία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ινδία, τη Μεγάλη Βρετανία, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία και την Ν. Αφρική, ενώ συμμετέχουν, ως εκθέτες, εκπρόσωποι αρκετών διεθνών τουριστικών προορισμών. Με ξεχωριστά stand συμμετέχουν η Αίγυπτος. η Βραζιλία, η Βουλγαρία, η Ινδία, η Ιορδανία, η Τουρκία και η Τυνησία, ενώ «παρούσα» είναι και η πρεσβεία των ΗΠΑ. Το «παρών» δίνουν και οι σημαντικοί tour-operators Thomas Cook και Aurora Travel αλλά και η UEFA.
Παράλληλα με την Έκθεση, πραγματοποιούνται διάφορες εκδηλώσεις: Συνεντεύξεις Τύπου και παρουσιάσεις του τουριστικού προϊόντος του εκάστοτε φορέα, κληρώσεις με δώρα και προσφορές αλλά και εκθέσεις φωτογραφίας
agelioforos