Ωστόσο εντός της εταιρείας και μεταξύ των διαδόχων του Στηβ Τζόμπς υπάρχει διαφωνία σχετικά με την παρουσίαση ενός μίνι iPad, καθώς πιστεύεται πως από την μία η εταιρεία θα έπρεπε να παρουσιάσει ένα πιο προσιτό μοντέλο, από την άλλη, πιστεύεται πως θα ήταν αρνητικός για την εταιρεία ο κατακερματισμός των μοντέλων της Apple.
Το iPad πάντως ξεπέρασε μέχρι στιγμής σε πωλήσεις παγκοσμίως -μέχρι και τον Μάρτιο του 2012- τα 67 εκατομμύρια κομμάτια, φέροντας πρόσθετα έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων στα παραγεμισμένα ταμεία της Apple.