19/09/2024
         
Paris Paris Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011
Οικονομία   Τοπικά
+ + -

Θεσσαλονίκη: Νέο Deal στο λιανεμπόριο φέρνει κούρεμα στις τιμές

 Σε ένα επιτυχημένο Deal με κερδισμένο τον καταναλωτή επενδύει η νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ που ξεκινάει τη δράση της στη Θεσσαλονίκη προσφέροντας επώνυμα προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές έως και 50% σε σχέση με τις μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου. Πρόκειται για την αλυσίδα Deal, η οποία κάνει ντεμπούτο την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου της καταστήματος στην Καλαμαριά στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως 169. Το Deal σε ένα φιλικό περιβάλλον 1.000 τμ και με 15 άτομα προσωπικό θα καλύπτει τις ανάγκες των νοικοκυριών, των επαγγελματιών, που διαθέτουν μικρά σημεία πώλησης  αλλά και την αγορά HORECA(ξενοδοχεία, εστιατόρια, catering). 
 
Στόχος της διοίκησης της αλυσίδας είναι να δημιουργήσει άλλα δέκακαταστήματα μέσα στο 2012 σε Δυτική και Ανατολική Θεσσαλονίκη, το κέντρο της πόλης και τον δρόμο προς Χαλκιδική. 
 
Η αλυσίδα Deal αποτελεί τη νέα επιχειρηματική δραστηριότητα της οικογένειαςΣαχπατζίδη, η οποία μετά το real estate και την ενέργεια επεκτείνεται και στο χώρο του λιανεμπορίου βρίσκοντας συνέταιρο σε αυτό το εγχείρημα τον τεχνικό διευθυντή του ΠΑΟΚ Ζήση Βρύζα. Αποδεικνύει δε ότι η κρίση δεν γεννά μόνο προβλήματα αλλά και ευκαιρίες.
 
Τα τελευταία δυο χρόνια καταγράφεται μια εντονότερη στροφή του καταναλωτή σε φθηνά προϊόντα, τα οποία, όμως, κατά κύριο λόγο είναι ιδιωτικής ετικέτας αφού τα επώνυμα προϊόντα στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων παραμένουν ακριβά. Η αλυσίδα Deal έρχεται να καλύψει το κενό που υπάρχει στην αγορά και να προσφέρει στον καταναλωτή φθηνά επώνυμα προϊόντα. Όπως υπογραμμίζει η διοίκηση της αλυσίδας, αυτό επιτυγχάνεται καθώς η εταιρεία πραγματοποιεί η ίδια εισαγωγές από αρκετές χώρες της Ευρώπης, ενώ θα διατηρεί μικρό ποσοστό κέρδους. «Λαμβάνουμε υπόψη τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά σήμερα και δείχνουμε την αλληλεγγύη και τον σεβασμό μας στον καταναλωτή προσφέροντας ό,τι καλύτερο μπορούμε», τονίζουν οι επικεφαλής του Deal. Η αλυσίδα θα ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για τις ευκαιρίες στα ράφια της με φυλλάδια ανά 15νθήμερο, με την αποστολή e-mail, μέσω της ηλεκτρονικής της σελίδας, αλλά και μέσω ραδιοφωνικών σποτ.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
voria.gr 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά