χωρίς να προηγηθεί διαβούλευση ή άλλες συλλογικές διαδικασίες.
«Αυτό ισοδυναμεί με πλήρη άλωση των λεωφορειολωρίδων, αφού στην πράξη οι οδηγοί ταξί παραβιάζουν μαζικά τους χρονικούς περιορισμούς, εισερχόμενοι σε αυτές όλο το 24ωρο, τελευταία δε τις έχουν αχρηστεύσει εντελώς χρησιμοποιώντας τες ως πιάτσες, καταδικάζοντας την πόλη σε κυκλοφοριακό χάος και θέτοντας υπό ομηρία τους επιβάτες των λεωφορείων» τονίζει η Ένωση η οποία τάσσεται υπέρ της αποκλειστικής χρήσης των λεωφορειολωρίδων από τα λεωφορεία και μόνο, μέχρις ότου λειτουργήσει το μετρό, γεγονός που θα προκαλέσει γενικότερη αναπροσαρμογή της κυκλοφορίας μέσα στην πόλη.
Η Ένωση για τα Δικαιώματα των Πεζών, καταγγέλλει την στάση τόσο του δήμου όσο και της κεντρικής διοίκησης, που σε ανακολουθία με τα συμφωνηθέντα περί διαβούλευσης, και υπό την οργανωμένη πίεση των 2.000 επαγγελματιών ταξί, καταδικάζουν το κοινωνικό και περιβαλλοντικό συμφέρον των 500.000 πολιτών και επισκεπτών της πόλης.
Η Ένωση για τα Δικαιώματα των Πεζών τονίζει ότι θα συνεχίσει μαζί με άλλες οργανώσεις της πόλης, και μέσω της ιστοσελίδας της www.enosipezon.gr, τη συλλογή υπογραφών προσώπων, φορέων και συλλογικοτήτων, για την αποκλειστική χρήση των λεωφορειολωρίδων, με σκοπό την αποστολή τους στο ΥΠΟ.Μ.Ε.ΔΙ.
Ταυτόχρονα έχει ζητήσει από τους αρμόδιους φορείς (Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσ/νίκης, Οργανισμό Ρυθμιστικού Θεσ/νίκης, Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ΕΚΕΤΑ Ινστιτούτο Μεταφορών, ΟΑΣΘ, ΤΕΕ Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, Σύλλογο Αρχιτεκτόνων Θεσ/νίκης, Τομέα Μεταφορών- Συγκοινωνιακής Υποδομής-Διαχείρισης Έργων Ανάπτυξης Α.Π.Θ.) την επίσημη θέση τους για το θέμα.
thestival